Spil

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles-in-1 op Reis aanzetten zonder internetverbinding

Bij het installeren van de My Vodafone App viel het mij op dat deze geen machtiging aanvroeg voor "Services die geld kosten: direct telefoonnummers bellen, SMS verzenden"

Nu vraag ik me toch ernstig af hoe de App dan een Alles-in-1 op Reis BloX kan activeren als de App geen SMS kan versturen...

Dit is vast niet de enige dienst die alleen met werkende internetverbinding mogelijk is. Voor een heel aantal van deze diensten hebben jullie ook een SMS tegenhanger. Voor de Op Reis BloX is het uiteraard ook eenvoudig mogelijk om "ALLES OP REIS" naar 4000 te SMSen maar het ligt zo voor de hand om de App dat te laten doen!
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Spil, dat is een goede suggestie en één die ik zeker hier intern door ga geven.

Hij kan ook veel breder werken dan alleen voor de Alles-in-1 natuurlijk. Als we de app deze permissie geven dan kan hij in feite elk type BloX of dienst activeren waarvoor een sms-activatie-code is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat anderen daar over denken. Over het algemeen ben ik zelf niet zo'n fan van apps die dit soort machtigingen hebben maar in dit geval zie ik het nut wel 🙂

Zijn er meer mensen die dit als een goede optie zien? Algemene bijval is voor ons een goede motivatie om zo'n toevoeging aan de app te gaan ontwikkelen.
Spil
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben ook helemaal geen fan van dat soor App machtigingen maar in dit geval zou het logisch zijn. Zo'n beetje alle apps vragen tegenwoordig veel te veel machtigingen, tijd voor CyanogenMod! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic