Loedoo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid 1GB AAN, wel wifi, geen mobielnetwerk/3G

Ik heb een uur geleden 1GB AAN gesmst naar 4000, om 1GB aan internet te ontvangen voor 1 maand, dat €14,95 kost.

Alleen heb ik dus geen internet. ik heb WIFI expres uitgezet zodat hij 3G zou gaan gebruiken. alleen doet hij dat dus niet.
Als ik mobile network aanzet dan staat er: 'Disconnected because service is unavailable'
Ik heb data roaming aan gezet, ik heb hier: http://handleidingen.vodafone.nl/web/htc-one-v/ de instructies opgevolgt, ik heb me mobiel (HTC One V) ge-restart, niks lijkt te werken.
ik heb ook geen 1 keer het logo '3G' o.i.d. gezien.

Help?
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Loedoo schreef:
Ik heb een uur geleden 1GB AAN gesmst naar 4000, om 1GB aan internet te ontvangen voor 1 maand, dat €14,95 kost.

Alleen heb ik dus geen internet. ik heb WIFI expres uitgezet zodat hij 3G zou gaan gebruiken. alleen doet hij dat dus niet.
Als ik mobile network aanzet dan staat er: 'Disconnected because service is unavailable'
Ik heb data roaming aan gezet, ik heb hier: http://handleidingen.vodafone.nl/web/htc-one-v/ de instructies opgevolgt, ik heb me mobiel (HTC One V) ge-restart, niks lijkt te werken.
ik heb ook geen 1 keer het logo '3G' o.i.d. gezien.

Help?
Hi Loedoo,

Je internetverbinding is niet afhankelijk van het feit of je een BloX hebt geactiveerd of niet. Internet zou namelijk ook moeten werken als je ervoor kiest om geen BloX te activeren. Het enige verschil is dat het dataverbruik dan van je beltegoed af gaat in plaats van je BloX. Ik vermoed daarom toch dat de instellingen van je telefoon nog niet helemaal goed staan.

Staat de dataverbinding wel ingeschakeld? Dit kun je checken via instellingen > Draadloos en Netwerken > mobiel netwerk > aan. Ook is het handig om te weten welke instellingen je precies hebt ingevoerd via Menu > instellingen > mobiel netwerk > namen toegangspunten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic