Rollo,
2 dingen.
Als eerste heb je de zoekfunctie van het Forum gebruikt? In het volgende Topic geeft Patrick aan alle vragen daar te kunnen stellen. Ik zou dat ook doen.
Verder, hulpzaam en doeltreffend. Dit word het als de gebruikers eerst zelf zoeken en kijken voordat ze een Topic openen. Een Forum is een online community waarbij ook van ons als gebruikers wat verwacht word.
Verplaats je eens in de mods van VF, er word aangegeven alles centraal te houden, ik zou dan ook niet direct genegen zijn de vraag te beantwoorden. ( No pun intended natuurlijk)
Verder:
Het maakt niet uit welk netwerk je selecteert, de Alles-in-1 Op Reis moet gewoon werken.
Ik raad je aan de bundel al aan te zetten in Nederland, maar het kan alletwee.
Dat je limiet van € 59.50 vervalt is ook logisch, in de volgende zin. Stel je hebt een EU Limiet van € 50,00 dan word je aansluiting met de Alles in 1 op Reis BloX alsnog geblokkeerd. Dit zou niet terecht zijn want hiervoor heb je deze BloX. Daarom MOET de EU limiet vervallen want anders kun jij totaal niet volgends de voorwaarden van de BloX internetten.
Als laatste is het zo dat je pas betaalt als je de BloX gebruikt. Dus ook al is deze een maand aangesloten, gebruik je deze 5x is het 5x €2,00