Steef86 schreef:De BloX zal pas geactiveerd worden wanneer je toestel in het buitenland contact met het netwerk maakt en er actief gebruik van het netwerk maakt en niet eerder.
Dennis,
Dat weet ik wel zeker, sowieso pas in Turkije de blox aanzetten.
Pas op plaats van bestemming activeren, want anders gaat je blox al in als je nog in NL bent.
Hij stopt automatisch einde van de dag om 00:00.
Martin schreef:Steef86 schreef:De BloX zal pas geactiveerd worden wanneer je toestel in het buitenland contact met het netwerk maakt en er actief gebruik van het netwerk maakt en niet eerder.
Dennis,
Dat weet ik wel zeker, sowieso pas in Turkije de blox aanzetten.
Pas op plaats van bestemming activeren, want anders gaat je blox al in als je nog in NL bent.
Hij stopt automatisch einde van de dag om 00:00.
Dus gewoon nu de Alles-in-1 op Reis bundel al aanzetten, zodat je in het buitenland daar automatisch gebruik van maakt.
arnestone schreef:Vervelend dat het tot nog toe nog niet gelukt is.
Ik probeer me via my vodafone nu al drie dagen aan te melden voor de alles-in-1 op reis bundel (bellen, sms-en en internet voor € 2 per dag), daarnaast probeer ik me mijn huidige op reis bundel (alleen 35 mb data per dag voor € 2) uit te zetten. Per sms ontvang ik steeds dat er een technisch probleem bij vodafone en dat ik me niet kan aan en afmelden voor Blox. Meer mensen last van? En wanneer is dit opgelost?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.