Ik woon in Sneek, en maak gebruik van de Web Blox. Ik ben Prepaid klant bij Vodafone en maak gebruik van de Web Blox.
Vanmiddag was ik een aantal uren in Duitsland, omgeving Emden, en heb daar gebruik gemaakt van de Alles in 1 op Reis Blox van € 2 per dag. Ik heb me daarvoor aangemeld en heb ook een terugmelding gehad.
Op een gegeven moment kreeg ik op de terugweg een melding dat er gebruik zou worden gemaakt van gegevensroaming en dat dat mogelijk geld zou gaan kosten. Omdat ik van de beide voornoemde Blox gebruik maak, heb ik het antwoord gegeven dat dat akkoord was.
Vanaf dat moment worden steeds bedragen van mijn tegoed afgeschreven (steeds 99 cent of een veelvoud daarvan, dus standaardtarief) voor data, terwijl ik dus een Web Blox gebruik die nog loopt tot 5 augustus 2012. Het begon in de buurt van Emden/Nieuweschans, en ik heb datagebruik daarom maar uitgeschakeld.
Maar nu blijkt dat het ook thuis (na inschakeling van datagebruik) gewoon door gaat. Het lijkt er dus op dat de Alles in 1 op Reis Blox de Web Blox heeft uitgeschakeld, en het standaard tarief nu actief is.
Kijkend op de My Vodafone staat echter dat deze nog tot 5-8-2012 actief is.
Hoe is dit mogelijk? En wat moet ik doen om het onterecht afgeschreven tegoed terug te ontvangen?
Groet,
Piet