PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes

Alles in 1 Op Reis

Alle vragen met betrekking tot Alles in 1 Op Reis kunnen hier worden gevraagd. Hierbij moet je denken aan de volgende onderwerpen:

  • Ik heb kosten gemaakt, terwijl de BloX aan staat?
  • Wat is het tarief in het buitenland? (Alles in 1 Op Reis tarief)
  • Hoeveel moet ik betalen als mijn BloX op is?
  • Hoe werkt zo'n bundel precies mbt kosten?
  • Wat zijn de voorwaardens mbt deze BloX?
  • Ik heb geen waarschuwing bericht gekregen, hoe kan dat? (Kosten)
65 Reacties 65
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi allemaal,

Bedankt voor de antwoorden :D. Een kleine aanvulling: Maak je gebruik van Prepaid of Hybride? In dat geval schrijven we na het activeren € 2 van je prepaid-tegoed af. Zorg dus dat je voldoende tegoed hebt als je de bundel aansluit. Je krijgt een sms als Alles-in-1 op Reis is aangesloten. Bij Prepaid hoef je deze bundel niet uit te zetten. Alles-in-1 op Reis voor prepaid is één dag geldig en verloopt automatisch om 23.59 uur Nederlandse tijd.

Meer informatie over Alles-in-1 kun je terugvinden door onderstaande links te gebruiken.


  • Alles-in-1 op Reis voor Prepaid of Hybride
  • Alles-in-1 op Reis voor een particulier abonnement
  • Alles-in-1 op Reis voor een zakelijk abonnement
Lale

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Ik heb vanochtend 10 euro opgewaardeerd en dagkaart gekocht voor internet buitenland. Nu heb
Ik opeens nog maar 7 euro? Een dagpas is 2 euro. Dit klopt dus niet.
Hoe kan dit?
Lale

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Mijn dOchter heeft op 6 augustus 10 euro opgewaardeerd om te kunnen internetten in buitenland voor 2 euro per dag. Nu had ze vanochtend nog maar 3 euro over terwijl ze op 6 aug 10 euro opgewaardeerd had en daarbij had ze ook nog gratis beltegoed. Gistern 7 aug ook een dagkaart gekocht Ze dus nog
4 euro moeten hebben + rest van gratis internet. Nu gaat er telkens geld van t tegoed af elke x als ze internet asnzet terwijl ze een dagpas heeft. Hoe kan dat?

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Lale, die vraag kunnen we via het forum niet beantwoorden. Neem even contact op met onze collega's van de klantenservice, die kijken dat graag voor je na!
pluto

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben op zoek alles op 1 reis, daar is een abonnement van kost 12.50 per maand.
waar vind ik dat
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De alles in 1 op reis blox is niet meer van toepassing, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic