RezzZ schreef:Hoi René, om je laatste vraag als eerste te beantwoorden: nee hoor. De BloX kost alleen iets als hij daadwerkelijk gebruikt wordt dus als het niet gewerkt heeft hoor je er ook geen kosten voor te krijgen.
Hoi Ser, bedankt voor je antwoord, ...
PS. Ik hoop overigens dat ik niet hoef te betalen voor een service die niet heeft gewerkt......
tonnystruijer schreef:Hi Tonny,
Ik ga naar Turkije en heb een scherp 250 minuten abb. met 75 sms
Bij mijn Blox staat paspoort aan en dat het veranderd is in alles in 1 reis dagbundel.
Moet ik mij dan nog ergens aanmelden of werkt het gelijk zodra ik in Turkije ben aangekomen?
quukske schreef:Dat is wel een erg drastische maatregel.. Heb je wel al eens contact hierover gehad met onze klantenservice? Misschien kunnen zij voor je nakijken wat er mis gaat. Als er onterecht kosten zijn afgeschreven dan krijg je deze uiteraard terug.
Ondanks de bevestigings sms, wordt gewoon Beltegoed afgeschreven voor alle diensten. Voor mij is dit reden genoeg om hiervoor aa.gifte te doen van oplichting. Vorig jaar werkte deze dienst prima, maar nu ben ik in anderhalve week al ruim €40 extra kwijt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.