Hey
Lykke De generatie van de Iphone 5 gebruikt andere frequenties betreft netwerk signalen dan de andere generaties van de Iphone.
Via kun je zien wat de dekking is met een Iphone 5
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml, tevens kun je hier ook zien of er een storing is.
Wat je kunt proberen is een kruistest. Hiermee gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Is het de simkaart dan krijg je vanuit vodafone een nieuwe simkaart.
Je kunt dit tevens ook in een vodafone winkel doen, mijn collega's helpen je hiermee graag verder.
Ik raad je ook eens aan om de instellingen van het internet te controleren via
http://handleidingen.vodafone.nl/web om te zien of deze correct staan. Let hierbij op dat bij netwerkmodus ook 3g en 4g geselecteerd is.
Je kunt tevens contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen inzien of er eventueel iets niet goed staat of eventueel een blokade opstaat.