Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
Rdv1210

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat je ook bericht krijgt. Ik moet helaas werken vandaag dus zie pas om 5 uur of er iets binnen is gekomen. Lange dag want 't is ook nog eens extreem rustig hier.
blgzr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
YAAY! Ik heb net Vodafone gebeld en gevraagd hoe het mijn bestelling zat. Ik kreeg een nummer van de koerier en die heb ik gebeld. Morgen wordt hij geleverd tussen 1 en 6 😄 
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net gebeld (12.50u) en er is vandaag een nieuwe levering binnen gekomen van de 16GB wit! De koerier belt mij vandaag of morgen voor een levering voor aanstaande week.
Ik ben benieuwd!
Tink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had ook de iphone 4s in het zwart besteld deze dinsdag. Ook net gebeld door vodafone.. Ik krijg 'm morgenochtend! Spannend!
blgzr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik moet morgen werken om 5 uur en daarna gelijk door naar een verjaardag, dus ik hoop dat hij rond 1 en 3 komt. Zo heb ik genoeg tijd om hem te activeren etc 😄 Ik kan er pas zondag echt mee spelen.
Rdv1210

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren al een mail gehad dat hij gisteren verstuurd is dus ik kan hem hopelijk vandaag en anders morgen verwachten. :):):)
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik heb niets meer vernomen van Vodafone of koerier...
Waarom beloven ze dat ze gister of vandaag zullen bellen...? Pff...
 
Maar weer wachten dus...
 
topsword

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vandaag 14-01-2012 een order geplaatst voor een iphone 4 s zwart .
nadat ik mijn order had afgewerkt en betaald kreeg ik een mail waarin vermeld werd dat het door mij uitgezochte toestel door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar is en het nog niet bekend is wanneer het toestel geleverd kan worden  zodra de verwachte lever datum bekend is informeren ze me hier over.
hier ben ik natuurlijk op zn allermist gelukkig mee  en wilde dus direct van mn bestelling af aangezien zede in de winkel nog wel te verkrijgen is .
wie weet hier iets over ?
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Datzelfde bericht kreeg ik op 29-12-11...Ik wacht nog steeds...Weliswaar niet op een zwarte maar op een witte 😉
topsword

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb je daar dan ook achter aan gebeld of niet ? zo ja wat is er tegen je gezegt over de situatie .
 
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg zaterdag een antwoordapparaat dat ze alleen van maandag t/m vrijdag bereikbaar zijn...morgen bellen dus...
topsword

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja idd dat had ik ook al gedaan lol moet dinsdag bellen aangezien ik met de dochter naar het ziekenhuis moet  laat anders morgen nog ff een reactie achter met hetgeen er is gezegd .
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja! Voor het eerst iemand die mij werkelijk iets kon vertellen.
Iphone ligt klaar om verstuurd te worden.
 
Waarom duurde het zo lang?
"uw abonnement bij de andere provider is nog niet afgelopen en zodoende heeft u een afwijzing voor uw nummerbehoud"
 
hehe...zit ik daarom zo lang te wachten? Over een paar daagjes is het dus wel zover en mag ik mijn iphone aannemen 🙂
topsword

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja whahaha nou dat is in elk geval een gegronde reden al hoe wel ik het in die situaltie had verwacht je daar over een duidelijke datum te krijgen met betrekking tot levering van je iphone.
maar goed ik zit niet met een andere provider en heb dat probleem niet nou jij feli en alvast veel plezier er mee ik ga er morgen ff achteraan bellen.
Evelienrv

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje! en jij succes nog ermee!
ape2001

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vrouw bestelt een iphone. Niet voorradig. Wel wordt alvast haar nummer geporteerd door Vodafone en is dus niet meer bruikbaar op haar prepaid toestel. Weg nummer, weg beltegoed, nieuwe tijdelijke prepaid moeten kopen. Vodafone zou dit nieuwe nummer tijdelijk omzetten naar haar oude. Ook niet gebeurd. Kortom Vodafone maakt er weer eens een puinhoop van!!! Intussen wordt ze al 3 dagen van het kastje naar de muur gestuurd. Hoezo klantenservice.....

---MOD Edit ----

Verplaatst naar Algemene update over levering iPhone 4S

prd299

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4s 32gb zwart besteld verlenging op de 11e nog steeds geen bericht what so ever
wat me opgevallen is is dat me abbo al wel omgezet is van 35 naar 55 euro nu mijn vraag kan dat zomaar ik betaal dus nu voor een
iphone abbo zonder iphone iemand een idee
jboschhuizen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet iemand of op dit moment uberhaupt de iPhone 4s (32gb, zwart) wordt uitgeleverd?
 
Heb een email gehad dat het onbekend was wanneer het toestel weer geleverd zou worden. Een dag voordat ik m online bestelde was ik in de winkel in Amersfoort, waar ze zeiden dat er de volgende dag een partij binnen zou komen. Ik heb nu een beetje spijt dat ik m online besteld heb.
 
Update 03-02-2012: Bericht gekregen dat hij zaterdag geleverd wordt!
 
 
prd299

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een 32gb versie afgelopen vrijdag binnen gekregen eindelijk
JJJ

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Weet iemand wat momenteel de levertijd is van de iphone 4s 16gb?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic