Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
newbie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het verhaal bij mij word nog mooier!
28 okt een 64g besteld. Ben een maand aan het lijntje gehouden en kreeg vanochtend (na 100x bellen) te horen dat mijn bestelling er niet meer in staat of ik een nieuwe bestelling wil plaatsen! hahahaha nu wordt het meer een grap. wat een prutser daar bij vodafone.
Ga met ze alle naar klacht.nl! het helpt echt!
 
vanochtend maar een nieuwe bestelling geplaatst met de beloofte dat het nu wel goed gaat. wel de 16g besteld want die was op voorraad. enige probleem is dat ik nog steeds geen bevestiging van mijn order heb gehad, nog 1x gebelt maar hij staat er echt in.
Dit is vodafone zijn laatste kans anders ben ik weg want me ma heeft hem gister bij kpn besteld en hij wordt morgen geleverd.
 
waarom komt de klantenservice niet op dit forum om af en toe antwoord te geven?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@Newbie,

Ik weet dat het veel pagina's zijn, maar er staat toch echt op bladzijde 1, 6 en 12 een bericht van Tim, een van de Admins.

De reden waarom de Klantenservice niet reageert is omdat het Forum hier niet voor bedoeld is.
Dit staat ook bovenaan de pagina als je op het Forum komt.

Ik vind het heel vervelend om te lezen, maar begrijp je frustratie.
Theikebeike

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou mijn iphone is verzonden....ben reuze benieuwd of er een sim bij zit......staat niet op het verzendbewijs welke in per mail kreeg.
 
sigsag

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Chris,
 
Bedankt voor je reactie.
Dat je zegt dat de Klantenservice niet reageert omdat het Forum hier niet voor bedoeld is wil niet zeggen dat het Vodafone zou sieren als ze met relevante informatie zou komen, van de Klantenservice of Smartphone Crew of welke eenheid dan ook.
Er zijn dus klanten die terechte problemen hebben en van Vodafone hier een klaagmuur krijgen waar ze vragend naar elkaar kunnen kijken. Mmm.
 
 

 
Iphone4s

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor wie, net als ikzelf, zit te wachten op een zwarte 4S 64 GB en niets hoort:
 
Op de bestelsite van Vodafone staat sinds kort bij dit model dat hij leverbaar is vanaf week 51.
 
Als het dit keer wel waar is, kan hij nog net onder de kerstboomMan Knipoog
newbie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ha chris,
 
wel grappig dat jullie nu opeens wel reageren als ik er iets inzet over klacht.nl! maar heb nu een nieuwe besteld en is mij beloofd dat ik hem binnen 10 werkdagen krijg. heb net wel geprobeerd te annuleren en naar kpn te gaan maar dat duurt ook 10 dagen doordat er zo veel mensen annuleren. kreeg gisteren ook een mail of ik te vrede was over de klantenservice. mooie grap he!
 
Gr
 
Edward
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Wow jongens waarom vallen we opeens de Mods aan? Sorry dat ik het zeg Newbie maar hij beantwoord je vraag gewoon terecht >_< Dit is een forum voor technische problemen en niet een klachten forum! Heck als ik hier Mod was, was deze topic gesloten >_> Ik bedoel ik kan begrijpen dat het frustrerent is om het toestel als preorder niet te krijgen, maar nu word het wel erg kinderachtig.
 
Plus Newbie, hij reageert op je melding dat klantenservice hier niet reageert en niet over je opmerking van klacht.nl, lezen voordat je reageert zou wel slim zijn >_
newbie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee ik val hem niet aan! zekers niet aangezien hij wel antwoord geeft. er is niks over techniek te lezen maar veel over de levering.
verder ben juist blij met chris dat hij wel reageert. hij heeft zeker gelijk dat de klantenservice geen antwoord geeft via dit forum. dat was slecht gelezen van mij.
ik voel gewoon genaait omdat ik al een maand aan het wachten was en door een 'technische fout' mijn bestelling opeens was geannuleerd. ik snap niet wat er gebeurd bij vodafone met de iphone want ik ben nog steeds fan vodafone omdat ik hiervoor altijd goed geholpen ben met alles. alleen nu opeens niet meer.
 
dus goede adviseur niet meteen gaan schreeuwen en doen dat het een lage niveau heeft.
 
als je je irriteerd aan het niveau hier waarom reageer je dan?
macheng

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zo jongens
 
(zonder iemand aan te vallen het vervolg en slot van mijn epistel)
 
8 nov. iphone 4s 16 GB black besteld (verlenging)
 
na 4 a 5 keer aan het lijntje te zijn gehouden over de alom bekend leveringsperikelen vandaag weer ZELF gebeld.
 
Nadat de vorige week er een iphone voor mij gereserveerd was stond deze nu op hold.
 
tja en nu ?
 
We kunnen niet zeggen wanneer u hem krijgt.....
 
Heb de bestelling dus geannuleerd...
 
oh, en klacht.nl werkt ook niet.... ook geen reactie van gehad....
 
Dag Vodafone.
tot niet ziens
dieuwkiwi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jeeh, mijn witte iPhone 16Gb is binnen!
Ik heb m 21 november besteld en het zou 4 weken kunnen duren. Niet dus!
Verder stond er in de email dat er geen microsim geleverd zou worden, maar deze zat wel in de doos.
 
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
İk heb net orderlijn gebeld van hun kreeg ik nummer 0348462801 om afspraak te maken. Dus ik heb 0348462801 gebelt en EİNDELİJK afspraak gemaakt voor a.s dinsdag tussen 5 en 9 uur avond (dit omdat ik werk doordeweeks) İk geloof dus dat de iphone 4s 64gb versies eindelijk op voorraad zijn
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
İk heb net orderlijn gebeld van hun kreeg ik nummer 0348462801 om afspraak te maken. Dus ik heb 0348462801 gebelt en EİNDELİJK afspraak gemaakt voor a.s dinsdag tussen 5 en 9 uur avond (dit omdat ik werk doordeweeks) İk geloof dus dat de iphone 4s 64gb versies eindelijk op voorraad zijn.
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vanmiddag mailtje gekregen van Vodafone dat nummer behoud eindelijk is aangevraagt dus hoop dat ik hem nu binnen kort eindelijk heb!
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@newbie, WhiteWolf, macheng,

Wij als mods voelen ons niet aangevallen, laat dat voorop staan!

Verder vind ik ook dat Vodafone anders om had kunnen gaan met de situatie, maar dit puur mijn eigen mening.
Helaas nemen gedane zaken geen keer en kan hier niets meer aan veranderd worden.

De frustraties, irritaties, hoe je het ook noemen wilt zijn terecht, daar kan ik niet meer van maken.
Ik hoop echter dat jullie ons als mod en adminteam ook daadwerkelijk geloven als we aangeven met man en macht proberen meer informatie te krijgen.

Als laatste, welk niveau..... het maakt me echt niet uit welk niveau ieder persoon heeft, het is ook niet aan mij hier uitspraken over te doen.

Laten we in ieder geval respectvol met elkaar omgaan, ongeacht welk niveau.
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zojuist ook mailtje ontvangen van de afspraak voor as dinsdag tussen 17uur en 21 uur. mooi zo. ziet er naar uit dat ik hem a.s dinsdag ook heb eindelijk...
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zou de 50% kortings actie ook gelden voor pre-orders?
Thijssen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel jammer....
 
Begin november contractverlenging ingeschoten met levering van de iphone 4S.
Net als iedereen wachten, wachten en nog eens wachten.
Na bellen krijg je steeds te horen dat er vrijdag een zending komt waar die van jou ook bij zit.
Echter: iedere week wordt het vrijdag en ze herhalen dan ook leuk deze mededeling!
 
Enfin: na een aantal weken wordt je dan gebeld met het verhaal dat het nog wel even gaat duren.
Dan krijg je de optie om de order ongedaan te maken. Gelijk voor deze optie gekozen en even bij Belsimpel.nl een order ingeschoten.
 
Daar liggen die dingen natuurlijk gewoon op voorraad!
 
Kortom: de inkopers van Vodafone maar ontslaan lijkt me...
 
Tip voor iedereen die nog wacht: Annuleer je order en haal zo`n ding ergens anders voordat het model is verouderd!!!
Emiel675

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk maar toch...
 
Gister toch vrij onverwachts een GLS koerier aan de deur welke mij een pakketje aanbood van Vodafone. Gister zelfs nog de klantenservice aan de lijn gehad en deze konden mij nog steeds NIKS vertellen anders dan te wachten...
 
Dezelfde dag werd dus mijn iPhone 4S 64gb zwart nog geleverd, bij de klantenservice nemen ze dus ook niet echt de moeite om te achterhalen hoe het nou precies zit (of ze weten gewoon echt van niks..)
 
Een ieder nog succes met wachten!
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
@Thijssen,
 
Zoals voor alle wachtenden geldt, het is voor niemand leuk.
Niet voor Vodafone, niet voor de klanten, niet voor Apple en zo kan ik nog wel even doorgaan.
 
Ik ben geen actieve poster maar je reactie jeukt bij me, ik zal je ook verklaren waarom.
 
Als eerste stel je dat belsimpel de toestellen gewoon op voorraad heeft ( hoe weet je dat, werk je daar of is dat een aanname?)
Vervolgens moeten de inkopers van Vodafone maar ontslagen worden. Een van meest bekrompen reacties die ik hier gelezen heb.
 
Op het moment dat Apple niet levert aan Vodafone ( situatie is plausibel) ligt de oorzaak van het probleem niet bij Vodafone maar bij Apple.
Zullen we de verkopers daar dan maar ontslaan, dan kun je tot het einde der tijden wachten op de iphone5.
Zoals je ziet en zelf ook had kunnen bedenken is het te kort door te bocht om maar te stellen dat het probleem door Vodafone ontstaan is
 
BTW,  KPN communiceert helemaal niet over leveringsproblemen en ook bij T-Mobile regent het klachten
 
Ik vraag je nogmaals, ligt het probleem bij de provider of bij Apple?
 
Thijssen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 @DrWho:
 
Volgens mij is het eenvoudig...
 
Wachten is idd niet leuk, maar niet erg als je met correcte informatie op de hoogte wordt gehouden.
De klantenservice krijgt zelfs geen juiste informatie van de inkoopafdeling, dus die mensen moeten zich maar redden met de ontevreden klanten. Als zij nou de juiste info zouden krijgen van de inkoop dan zou het proces al heel wat beter lopen.
 
Als klant ben je op een gegeven moment het kluitje - riet verhaal natuurlijk zat en probeer je elders je toestelletje te krijgen.
En als je even door de stad loopt zie je dat er genoeg in omloop en dus verkrijgbaar zijn.
Ik heb bij Belsimpel de order ingeschoten en binnen 24 uur is het pakket al onderweg!
 
De conclusie dat de inkoop het niet goed doet is misschien wat kort door de bocht, maar het kan toch niet zo zijn dat je elders binnen 24 uur aan je toestel kunt komen en bij een partij als Vodafone (waar ik ook overigens al jaren klant ben en ook nu via hun blijf bellen) niet aan je toestel kunt komen?
 
Ik krijg ondanks alles toch het gevoel dat er initieel niet voldoende is besteld bij Apple.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic