Wat een trieste bedoeling daar bij Vodafone!!!!!
Allereerst, wanneer er door overmacht een probleem met de bevoorrading is, is dat nog tot daar aan toe maar een deugdelijke informatievoorziening naar je klant toe is dan wel op zijn plaats!
Er wordt elke keer maar wat geroepen wanneer je achter je toestel aan belt naar een BETAALD nummer?!
Mijn verhaal:
28 oktober telefonisch iPhone 4s 64gb zwart besteld --> levering zal rond 11 november plaatsvinden (overigens géén orderbevestiging of wat dan ook ontvangen)
11 november geen levering, 12 november geen levering --> telefonisch contact gezocht; Jaah er zijn problemen met de levering van het toestel (goh)...even geduld, begin december komt er een grote levering binnen dus dan komt hij snel uw kant op!
1 december, toch maar even gebeld om te vragen hoe het er voor staat; Nou meneer het duurt 3 tot max. 4 weken dat u uw toestel heeft waarop ik aangeef dat ik inmiddels op 1 dag na 5 weken aan het wachten ben... Ow ow, ik zal even voor uw navragen...Komt de dame bij me terug met de boodschap, uw toestel is vanmiddag opgehaald door de koerier dus hij zal morgen bij u aangeboden worden!
Nou ik kan niet ELKE dag op een pakketje zitten wachten dus ik besluit de dag er na, 3 december, zo te plannen dat ik het pakketje, bij mogelijk de 2e poging van de koerier, in ontvangst te kunnen nemen. Op 2 december helaas al geen berichtgeving van de koerier in de bus aangetroffen dat ze een 1e aflevering poging hebben gedaan maar ga er van uit dat het na 2 dagen toch zeker wél moet lukken om het pakketje bij mij te krijgen..
3 december, na een dag op het pakketje gewacht te hebben besluit ik rond 17.00h toch nog maar eens te bellen van hoe het nou precies zit... Nou meneer er is helemaal geen iPhone onderweg, we hebben afgelopen vrijdag 2 december wel een levering gehad dus mogelijk dat uw toestel volgende week geleverd wordt.. Ik vriendelijk doch heel dringend aangegeven dat ik nu wel een hele dag voor Jan Joker op een niet verzonden pakketje heb zitten wachten waarop de mevrouw reageert dat dat inderdaad wel vervelend is. Om dat een tweede keer te voorkomen moest ik maandag maar even terug bellen want dan zouden ze mij wel aan kunnen geven of het toestel dinsdag geleverd zou kunnen worden..
5 december, maar weer in de telefoon geklommen om duidelijkheid te krijgen, echter de enige duidelijkheid die ik krijg is dat ik nog maar even moet wachten want de meneer aan de telefoon is geheel niet op de hoogte van of er afgelopen vrijdag 2 december nou een grote levering is geweest of niet..
Samengevat: 5,5 week later en nog geen enkel uitzicht op wanneer er een telefoon geleverd gaat worden?! Wat een slechte en verwarrende informatievoorziening naar je klanten toe!! Vanuit Vodafone zelf komt ten eerste al niks, en als je er dan al achteraan belt, waar je ook nog eens voor moet betalen(?!), is de informatie ook nog eens onjuist!!
Daar waar Vodafone nog wel eens uitblonk in goede dekking en goede service, gaat het nu naar een erg amateuristische organisatie waarbij de dekking (toch primaire doel) ook nog eens achteruit gaat!
Aanrader? Zeker niet (meer)!!