Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rvd
 
Heb jij al wat nieuws gehoord?? Pff ik word hier echt moe van. Iedereen heeft al leuk z`n Iphone 4S en wij maar wachten op de voorraad van Vodafone :S Ik heb echt de neiging om m`n order the annuleren maar het duurt lang voordat ik me geld terug krijg omdat ik met me Creditcard betaalt heb :S :@
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@GoGo22

Van Vodafone zelf heb ik niets gehoort alleen van de posts hier op het forum krijg ik af en toe wat mee maar verder is Vodafone niet bepaald informatief, ik weet wanner ik hem krijg ik weet niet hoeveel wachtenden er nog voor mij zijn of dat ik de nog 2 leveringen wachten moet etc.
Begin er wel een beetje flauw van te worden en klantenservice bellen heeft ook geen nut want krijg toch altijd het zelfde antwoord dus daar heb ik ook niet echt zin meer in.
Ik wacht het allemaal wel af en ik zie wel wanneer ie eindelijk koopt meer valt er toch niet meer te doen denk ik.

Voor de liefhebbers hier een leuke link http://www.youtube.com/watch?v=lzsBwnv_dAg dan hebben we wat te dromen voor de iphone 5 😛
thomassmit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb 4 november verlengd en sinds dien nog niks vernomen. Iphone 4s black 32 gb. Ik weet het niet hoor. Maar apple heeft een levertijd van 2 weken. vodafone? ... weken??. Het is helemaal schandalig dat ze je niet op ook maar 1 manier op de hoogte houden van de status van je bestelling. Na het lezen van dit forum merk ik wel dat ik niet de enige ben...
 
Gr Thomas
Munnikie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 3 maal telefonisch contact gehad met de klantenservice van Vodafone over mijn order, de IPhone 4s zwart 16Gb.
Ik heb bij de 1e keer, mijn verlenging van mijn abonnement, expliciet gevraagd of de telefoon op voorraad was. Volmondig werd gezegd, JA, u heeft u telefoon met 5 a 10 (werk)dagen.
 
2e keer
De klantenservice heeft het volgende moeten aangeven aan de klanten van Vodafone:
Dat Vodafone de telefoons op voorraad heeft. Maar wat zij er niet bij vertellen is dat zij dit moeten zeggen op basis van een levering.
Een levering van 11 november. Deze levering is niet binnengekomen bij Vodafone waardoor de vertraging is ontstaan.
 
3e keer
De volgende levering is 5 december en 5 (werk)dagen later zou dan de telefoon geleverd moeten worden...
Ik ben benieuwd...
 
Gegroet,
 
Robert
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds stil daar bij Vodafone, lekker. nu al 31 dagen 619 euro armer, maar nog steeds niet Iphone 4S 64GB rijker :S :S
 
God word hier echt niet goed van... Super service vodafone echt......
macheng

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en hier mijn verhaal....  :8
 
8 nov.....besteld !
           Ik kreeg geen bevestigingsmail dus maar even gebeld. verwachte leverdatum woensdag 16 nov.
 
16 nov...... geen iphone.....dus maar even weer gebeld
           Ja, er waren problemen met de levering... ja, duh!
           Het kon wel zo rond Sinterklaas worden werd gezegd.....
 
29 nov...... nog geen iphone maar ik had wel opeens 2 ordernummers.... huh ?
                  Ik maar even bellen. Nog geen iphones binnen van Apple maar er was er wel 1 voor mij gereserveerd.
                  dat wilde zeggen wanneer ze nu binnen kwamen er 1 van die zending voor mij was.
 
verder doen ze nu absoluut geen uitspraken meer over een verwachte leveringsdatum.
 
verstandig maar kolere zeg wat duurt dit lang zeg !
 
 
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@macheng
 
welke versie had jij besteld dan ?? En ben je nieuw klant of bestaande klant ??
 
 
Esther1980

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb niet alle pagina's van dit onderwerp gelezen....maar ik heb vorige week ergens voor het laatste gebeld en begin het een beetje zat te worden......de stukken die ik hier gelezen heb, komen mij bekend voor. Eerst was het 10 tot max 15 werkdagen....nu is het laatste wat ik vernomen heb dat er door Vodafone 60.000 stuks besteld zijn en er maar 750 stuks geleverd zijn door APPLE en dit zou door de medewerker die ik gesprokenn heb te maken hebben met de ''MACHTSPOSITIE'' van apple.....:@
Esther1980

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ps......dit vind ik maar een raar verhaal.....
Esther1980

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ah wachten op een witte 32GB.....ook die hebben zij niet!
macheng

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een zwarte 16gb besteld en het gaat om een verlenging...

Maar ben wel zo realistisch dat Vodafone er ook weinig aan kan doen.

sigsag

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik zie er op zich de humor wel van in. Op 21 oktober heb ik een zwarte 64GB gepreordered. Ze zijn inmidddels in heel Nederland direct uit voorraad in de winkel beschikbaar en ik wacht nog steeds.
 
Vandaag gebeld en wat eerst een levering vóór 5 dec. was is nu de eerste week van dec geworden.
Voodafone kan me meer vertellen en de schuld bij Apple leggen maar volgens mij hebben ze bij de deal met Apple het onderste uit de kan willen hebben. Dus zei Apple doei.
 
Ik heb geen nood dus ik wacht wel tot ie geleverd word maar sorry dat ik het zeg, Vodafone heeft wel gelogen. Een week of twee wachten na een pre-order kan ik nog snappen, maar als laatste in de rij geleverd worden stinkt.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Ik ben het wel eens met de stelling dat Apple hier de machpositie heeft. Ik bedoel Vodafone, KPN, T-Mobile noem ze maar op, ze hebben allemaal een dikke lading besteld. De vinger word geweze naar de provider, terwijl Apple die phones moet leveren! Heck ik heb zelf 2x met Applecare gebelt puur omdat mijn iPhone 4S niet optimaal werkt.
 
En even for the record, Vodafone is niet de enige met dit probleem 😉 :

  • T-Mobile: Levertijden iPhone 4S (22 Pagina's)
  • Hi: Levering van iPhone 4S (5 pagina's)
En Ik heb het idee dat KPN forum alle levering vragen meteen sluit uhmmz. Ik geloof echt wel dat Vodafone hun best doen om de toestelen te krijgen =O Moet Apple alleen mee werken =|
 
Grz
 
WhiteWolf
MizzD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pfffff. Word zo moe van Vodafone.. Dacht over te stappen op de Iphone 4S een maand geleden en heb nog steeds mijn BB9780.
 
Op dinsdag 1 nov heb ik de KS van Vodafone gebeld om te verlengen met de Iphone 4S 16gb White. Meisje mij keurig geholpen aan de telefoon en gaf aan dat het waarschijnlijk 2 weken zou duren voordat ik mijn toestel zou krijgen en ik uiterlijk overmorgen een bevestigingsmail zou krijgen.
Donderdag 3 nov had ik nog niks ontvangen, dus ging ik de KS maar eens bellen. Wat bleek, de verlenging stond er niet in!!! Dus het meisje wat ik nu aan de telefoon had ging het voor me in orde maken. Zij gaf aan dat ik nog geen mail zou krijgen, maar dat ik die pas zou krijgen zodra het toestel verstuurd zou worden. Weird, maar goed. Dan maar weer wachten. Voor de zekerheid de volgende dag nog een keer gebeld (Ja, ik sta daar waarschijnlijk als irritante klant in het systeem, maar al dat gebel is toch ergens goed voor). Even checken of de verlenging er nu WEL in staat. Kwam uit bij de receptie van Vodafone en die kon mij bevestigen dat de verlenging er in stond. Prima, dan nu maar wachten op mijn Iphone.
 
16 nov belde ik om te checken hoe lang het nog zou duren voordat ik mijn Iphone zou krijgen. Meisje aan de telefoon wist mij te vertellen dat ik het toestel pas eind november/ begin december zou ontvangen. Hoe dan?? Ik kreeg toen via een vriend van mij die bij Vodafone werkt een actiecode voor de Friends&Family site, waar ik dus voordeliger uit zou komen. Wat ik dan eerst volgens hem moest doen was mijn order annuleren via de KS. Dat moeten ze binnen 48 uur geregeld hebben. Ik dus de volgende dag meteen bellen om te annuleren. Heen en weer gebeld, annulering was naar de verkeerde afdeling gestuurd, opnieuw geannuleerd etc.
 
Uiteindelijk bleek het geannuleerd en kon ik 17 nov via de F&F site bestellen. Ik helemaal happy omdat ik na het invoeren van mijn bestelling WEL meteen een bevestinging ontving. Op de site stond al vermeld dat de levertijd langer kon duren i.v.m. populariteit, maar daar had ik al rekening mee gehouden. Mijn beste vriend had op 16 november via de F&F site besteld, dus we zouden elkaar op de hoogte houden.
 
Op 28 november pingde hij mij dat hij een orderbevestiging had gekregen. Dit zou dus betekenen dat hij de iphone hoogstwaarschijnlijk binnen enkele dagen zou ontvangen. Blij voor hem, maar hoe zit het dan met mijn bestelling. Ik dacht nog even geduldig af te wachten en nam pas de volgende dag contact op met de KS van de F&F site. Daar kreeg ik een vriendelijk meisje aan de telefoon die mijn order niet kon vinden. Wat bleek, mijn order was 'PER ONGELUK' door een collega geannuleerd!!! OMG! Hoeveel fouten kun je maken bij 1 klant???:S (En hier komt dus naar voren dat het alleen maar goed is dat ik Vodafone steeds bel, want als ik niet had gebeld wist ik dus niet dat mijn order niet meer bestond!)
Meisje zou het uitzoeken en mij terugbellen. Ze belt me inderdaad niet lang daarna terug met het verhaal dat ze de collega die de DOMME fout heeft gemaakt om terugkoppeling zou vragen en er voor zorgen dat mijn order handmatig ingevoerd wordt, zodat ik niet onderaan de lijst sta. Ze zou me de volgende dag even laten weten wat de status is, ongeacht of ze nou wel of niet die DOMME collega heeft gesproken.
 
30 november toch maar even zelf gebeld rond 15:00, omdat ze nog steeds niks van zich had laten horen en de KS van de F&F site om 18:00 al dicht gaat. Kreeg iemand anders aan de lijn, wist te vertellen dat het meisje die mij zou bellen met pauze was, maar hij zou haar doorgeven dat ze even contact met mij zou opnemen. Dit deed ze inderdaad per sms met de melding dat ze nog geen reactie heeft gehad op de status van de order en dat ze vrijdag telefonisch contact met me opneemt.
 
1 december (ja we zijn al een maand verder in het verhaal) heb ik toch maar even de KS van de F&F site gebeld met de vraag: waarom moet ik nu eigenlijk op haar wachten en kan iemand anders niet gewoon mijn toestel opsturen waar ik al lang voor heb betaald en omdat mijn order per ongeluk was geannuleerd. De jongen van de KS wist mij te vertellen dat het meisje een herinnering voor haarzelf had gemaakt om mij te bellen. Maar kon hij mij nu niet helpen dan en moest ik persee op haar wachten (ondanks dat zij mij eigenlijk goed hielp)?? Hij ging het even navragen en uitzoeken. Hij kwam terug en zei dat ik toch echt op haar moest wachten. Zij zou het regelen en hij kon nu toch niks voor me doen. Wel heeft hij nog een notitie naar haar gestuurd om mij vrijdag 2 december voor 12 uur te bellen. Ik ben dus benieuwd en wacht rustig morgen af..
 
Zo, tis ff een verhaal, maar moest dit even kwijt.. Als ik ooit nog mijn  telefoon binnenkrijg, gaat er uiteraard nog een klachtenbrief naar Vodafone..
sigsag

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo WhiteWolf,
 
Ik ken de pagina's die je noemt maar volgens mij zijn de vertragingen daar niet zo gek als bij Vodafone. 
Overigens vind ik een abbonement met een provider een pact met de duivel; er is er geeneen die de klant belangrijk vind zolang daar maarflink geld uit te rammelen valt. En wat klantgerichte communicatie betreft spant Vodafone de kroon in het gebrek daaraan. 😉
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Touche, maar ik zet toch een klein tegenwoord 😉
 
24 oktober telefonisch verlengd, 31 oktober de bevestiging.....28-11 nog niets gehoord van T-MobileNOG STEEDS GEEN IPHONE....... Bovenstaande tekst is een quote van T-Mobile forum die aangeeft met de zelfde tijd span als Vodafone 😉 Yet dat Vodafone Klantenservice geen duidelikheid kan verschaffen voor de klanten is ook iets wat me opvalt. Al merk ik wel in de forum dat op verschillende punten (bijv: toestel levering, software update voor de branded toestelen) een antwoord proberen te geven.
 
Dus het lijk me sterk dat de Mods hieraan niks doen, ja oke ze zeggen niks ivm dat de admins het laatste woord doet (misschien ook wel slim, zo ontwijk je miscommunicatie...lijkt mij). Ik hoop voor jullie dat je toestel snel krijgt...
 
Groet
 
WhiteWolf
jvangestel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn IPhone 4s 16GB Black op 7 november besteld en heb zojuist een smsje gekregen dat de iPhone binnen is bij Vodafone. Goed nieuws dus!
laan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook op 7 november besteld, de Iphone 4s 16GB white. Ik kreeg dit bericht van vodafone:
 
We hebben goed nieuws. Uw bestelde Iphone us er en we gaan deze binnen enkele dagen uitleveren.
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag 5 uur weer ff gebelt met orderstatus lijn, kreeg een ene mitchel aan de lijn. Dus ik vragen hoe het met de status van mijn bestelling is enzo, gaf ook mijn ordernr.
 
Hij gaf mij aan dat de 64GB versies de 2e week van december geleverd word door Apple, dit heeft Apple aan Vodafone door gegeven zegt die. Ook gaf die aan dat er 1 voor mij gereserveerd is al van die lading.
 
Nou ik geloof dat ze de opdracht hebben gekregen om nu 2e week van December te zeggen, ik ben benieuwd wanneer ze zeggen dat er volgend jaar een zending komt tjonge jonge....
 
Ik hoop dat ik me telefoon nog dit jaar krijg....
macheng

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had de 16gb zwart besteld op 8 nov.
Zal ik dan morgen een sms krijgen ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic