batu000000

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Al meer dan een maand geen data en vodafone doet niets

Ik heb al meer dan een maand geen data meer. Al tig keer heb ik contact gehad met de klantenservice, maar het wordt maar niet opgelost.

Ik moet steeds maar wachten, het zou steeds worden opgelost. Er zou een order vastzitten in het systeem. Inmiddels ligt het al een maand bij de technische dienst, maar nog steeds geen oplossing.

Ik heb al tig keer gevraagd of iemand mij meer informatie kan geven of mij op de hoogte kan houden, maar telkens moet ik er zelf achteraan. Mijn telefoon is al die tijd waardeloos. Ik mag toch verwachten dat een dienst die ik aanschaf, hoofdzakelijk voor data, levert waar ik voor betaal? Nee hoor, Vodafone vindt het absoluut geen probleem. Niemand biedt mij een alternatieve oplossing of workaround, zodat ik verdomme de dienst krijg geleverd waar ik voor betaal!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @batu000000 
Ik zie dat het issue sinds 15-12 aangemeld is.  Op 15-12 wordt er een order in het systeem gezet maar deze loopt niet door.  De technische dienst is hier mee bezig. Helaas is de order nog niet verwijderd.

Wat we eventueel kunnen doen, is dat je een prepaid kaartje in de winkel gaat halen. (Ik kan er ook een opsturen) en het nummer doorgeeft zodat ik er tegoed voor je opzet. Hierdoor kun je in ieder geval data verbruiken. 
 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @batu000000 
Jeetje, dat is wel heel vervelend zeg. Begrijp helemaal dat je de juiste diensten wilt als je er voor moet betalen, daarvoor betaal je dan ook. Waarom het zo lang moet duren, geen enkel idee. Begrijp dat het al bij de klantenservice is aangemeld, nu weet ik niet of daar ook al een case voor aangemaakt is. Zo ja, dan zal je daarop moeten wachten omdat die mensen al een onderzoek aan het uitvoeren zijn. 

Anders zou een Vodafone Community medewerker kunnen kijken of die nog iets voor je kan betekenen. Deze komen langs alle topics (vragen) op de community en die kunnen ook in het systeem kijken. Ik kan dit niet omdat ik ook een klant ben en die is een klanten helpen klanten community. Alleen dit zijn dingen die klanten onderling niet kunnen oplossen. Heb dan nog even geduld en dan is er wel iemand die voor je kan kijken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @batu000000 

Dat klinkt niet goed! Ik kijk graag met je mee naar het onderzoek.

Kun je mij de volgende gegevens  sturen via een privebericht: naam, adres, postcode, mobiel nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Vermeld er ook even een case nummer bij. 

Wat we eventueel kunnen doen, is dat je een prepaid kaartje in de winkel gaat halen. (Ik kan er ook een opsturen) en het nummer doorgeeft zodat ik er tegoed voor je opzet. Hierdoor kun je in ieder geval data verbruiken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @batu000000 
Ik zie dat het issue sinds 15-12 aangemeld is.  Op 15-12 wordt er een order in het systeem gezet maar deze loopt niet door.  De technische dienst is hier mee bezig. Helaas is de order nog niet verwijderd.

Wat we eventueel kunnen doen, is dat je een prepaid kaartje in de winkel gaat halen. (Ik kan er ook een opsturen) en het nummer doorgeeft zodat ik er tegoed voor je opzet. Hierdoor kun je in ieder geval data verbruiken. 
 

batu000000
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Steven, het zou fijn zijn als je er een op zou kunnen sturen.

 

Het volgende viel me trouwens op, misschien kun je dat doorgeven aan de technische dienst. De rekening van oktober is nog steeds anders gemarkeerd dan de rest van de rekeningen, dat is tevens de rekening waar alle ellende mee begon. Misschien heeft het iets met de order te maken die niet doorloopt.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit staat er verder los van. Maar ik heb hiervoor ook voor de zekerheid een onderzoek aangemaakt. Dit staat bekend onder 9246858.
Via de website is de factuur van oktober wel in te zien. De simkaart zal morgen verstuurd worden @batu000000. Laat mij even weten wanneer je hem hebt ontvangen, dan zet ik er tegoed voor je op.

batu000000
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het wordt nog leuker! Zojuist contact gehad met een medewerker via de chat. Mijn verlenging had namelijk gisteren in moeten gaan, maar dit was niet gebeurd. Ook deze order lijkt vast te zitten in het systeem. Medewerker vertelde me dat de verlening wel eens de oorzaak kan zijn.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Doordat er een order vast staat, kan er verder ook niks doorgevoerd worden. Ook niet een verlenging of een aanpassing @batu000000 

Helaas zie ik nog geen terugkoppeling daarover. Het enige wat ik voor je kan doen is, (zodra de order is doorgevoerd of verwijderd) je abonnement handmatig verlengen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels is de order doorgevoerd en het abonnement omgezet. Kan ik vanuit hier nog iets voor je doen @batu000000?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic