omer-

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al 3 weken een "onbekende" storing

Beste medewerker,

Ik zal nu ook wel verteld worden dat dit niet hier op het forum hoort, maar ik word nergens geholpen en ben deze situatie helemaal zat!
Ik heb op 26 februari(!) online mijn abonnement verlengd icm een iPhone 6 en heb sindsdien niets meer vernomen van mijn bestelling. Ik had met spoed een nieuwe telefoon nodig en heb bewust voor deze telefoon gekozen omdat hij op voorraad was.
Telefonisch heb ik al minstens vijf keer te horen gekregen dat er een storing is die binnen enkele dagen opgelost zou worden, ik heb de koeriersdienst gesproken die er ook niets van begreep en op mijn klachtmails via de Feedback pagina wordt ook niet gereageerd.

Ik zal deze bestelling dan ook annuleren en mijn abonnement opzeggen als ik niet geholpen word!

Ordernummer is 224783922.

Met vriendelijke groet,

Omer
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@omer,

Dat schiet natuurlijk zo niet op! Balen joh!
Je kunt via https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp je bestelling online volgen of contact opnemen via 0800-0200043
Wil je toch afzien van de bestelling? Bel ons even. We storten het orderbedrag terug op je rekening. Je betaalt wel de verzendkosten. Bel dan gratis naar 0800-020 00 43

Je geeft aan dat je ook het feedback formulier hebt ingevuld. Heb je daar ook een casenummer van ontvangen. Zo niet dan is het formulier niet verzonden. Zover ik weet wordt er ongeveer binnen 10 dagen hierop gereageerd.

Wij als forumleden kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone. Daardoor kunnen we je helaas ook niet verder helpen.
Toch hoop ik dat je aan bovenstaande iets hebt en dat het wordt opgelost voor je. Laat me even weten of het gelukt is.
Groetjes stevied86
omer-
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste stevied86,

Mijn order wordt niet gevonden op https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp. Ik heb ook geen casenummers ontvangen van mijn klachten ondanks dat er staat "Terwijl wij je feedback in behandeling hebben, blijven we je op de hoogte houden van de voortgang."
Ik heb al drie keer een klacht ingediend via deze pagina en het enige wat er staat is dat mijn feedback met succes is verzonden. Elke keer dat ik bel wordt het gesprek afgedaan met "We kunnen uw order annuleren" of "Wacht nog maar even twee dagen af." Ik krijg dan ook het gevoel dat jullie willen dat ik mijn order annuleer en opnieuw plaats, omdat hij momenteel voor een hogere prijs op de website staat.
Mocht dit probleem aankomende week niet opgelost worden, zal ik de zaak voorleggen aan de kantonrechter.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Slotje op dit topic gezet. Zie de regels. Svp geen issues op het forum plaatsen waarvoor je de hulp nodig hebt van onze klantenservice!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic