Natalie86

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Al 3 maanden problemen met Vodafone & Ziggo en GEEN oplossing

Ik en mijn man hebben al jaren Ziggo. Hadden dit gecombineerd met Vodafone, 5€ korting en dubbele data elke maand. Afgelopen november hebben wij het ziggo abonnement verlengd, mijn dubbele combi voordeel werd verwijderd dat van mijn man niet. Nu ben ik dus sinds November al bezig om die verdubbelaar terug te krijgen. Eenige wat ik hoor is” het js binnen 3 dagen voor u opgelost” nou we zijn 3 maanden verder. Terugbel afspraken worden niet ingehouden, personeel van de Vodafone Chat sturen gewoon onbeleefde sms’jes na een negatieve beoordeling, Vodafone blijft zeggen “fout ligt bij Ziggo” en Ziggo stuurt je naar Vodafone. Inmiddels heb ik al 10 verschillende mensen van Vodafone gesproken allemaal beloftes maken over crediteringen, tegemoetkomingen en ik zou terug gebeld worden... niet gebeurd! Eenige wat ik heb gezien was 3GB tegemoetkoming..... ze komen hun verplichting niet na. Overal adverteren met combinatievoordeel maar als het erop aankomt krijg je niks van ze!

Nu is tot overmaat van ramp mijn telefoon stuk. Ik mag officieel in april verlengen. Bel je ze op of ik misschien nu al mag verlengen, word Vodafone Next aangeboden. Grootste oplichterij, was in totaal 600€ kwijt om nieuw abonnement te krijgen en deze open te breken terwijl het afkoopbedrag voor mijn huidige abo 300€ is...

Maar na 3 maanden geen tegemoetkoming geen aanbiedingen 0,0 hulp. Ik doe ook geen moeite meer om te bellen want allemaal daar zeggen ze iets anders. Ik ga me abo afkopen Bye Bye Vodafone
10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Natalie86
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dit is wel heel erg vervelend en begrijp helemaal dat je het zat bent. Dat zou ik ook zijn als ik dit zo lees. Maar ik zou niet opgeven en toch verder gaan met je klacht te melden bij Vodafone. Je hebt er recht op en of het nu Vodafone is of Ziggo, ze moeten dit gewoon oplossen.

Het voorstel van Vodafone next is niet zo gek. Dat het nu een beetje verkeerd uit komt, omdat je al problemen hebt, snap ik helemaal. Want je hebt al problemen en dan komt dit er ook nog eens bij. Als het allemaal goed zou zijn gegaan dan weet ik zeker dat je erg blij zou zijn met zo’n voorstel. Maar goed, je zit er nu over te denken om te stoppen en dat is wel heel jammer.

Ik zou je graag willen helpen maar ben geen Vodafone medewerker maar misschien dat ik je nog kan overhalen om via Facebook of Twitter een privé bericht te sturen en daar aangeven wat er is gebeurd. Mijn ervaring is altijd wel goed met webcare van Vodafone.

Mocht je, wat ik niet hoop, toch nog geen antwoord krijgen, dien dan een klacht in via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml. Ben je het dan niet met Vodafone eens? Leg dan je klacht binnen 10 werkdagen voor aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Ik weet dat het wat moeite kost en dat je misschien toch al op het punt staat om weg te gaan, maar probeer het toch nog eens. Als je dan toch niet je antwoord krijgt dan kan je altijd nog overstappen. Tenminste, zo denk ik er over en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen overhalen.

Succes in ieder geval en als je nog vragen hebt of je zit ergens mee, schroom niet om hier weer te melden. Laat me weten wat je hebt gedaan, of gaat doen. Hoop dat je het niet opgeeft.
Natalie86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Voorstel van Vodafone Next niet verkeerd? Gast ik mag officieel verlengen in april, wat ze op zn minst kunnen doen is mijn optie geven om 6 maanden vantevoren te verlengen, maar dat kan er ook niet vanaf. Ik heb reeds de Consumentenbond en Geschillencommissie ingeschakeld
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Natalie86 wrote:
Voorstel van Vodafone Next niet verkeerd? Gast ik mag officieel verlengen in april, wat ze op zn minst kunnen doen is mijn optie geven om 6 maanden vantevoren te verlengen, maar dat kan er ook niet vanaf. Ik heb reeds de Consumentenbond en Geschillencommissie ingeschakeld

Sorry hoor, maar ik wil alleen goed met je mee denken.
De regel is nu eenmaal dat je 4 weken voor eind contract kan verlengen en niet 6 maanden. Nogmaals, dat je nu nog andere problemen er bij hebt maakt het er niet leuker op, dat snap ik ook wel. En probeer alleen positief met je mee te denken en je te helpen.

Excuus, het is 4 maanden i.p.v. 4 weken !!!
Natalie86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
4 weken ja? Das helemaal mooi
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Natalie86 wrote:
4 weken ja? Das helemaal mooi

Weet je, ik wil je helpen maar krijg het gevoel dat je mijn help niet wenst.
Prima, dan laat ik het hier maar bij en misschien dat er een moderator van Vodafone je bericht tegen komt en je verder kan helpen. Want dan is het voor mij nu ook klaar. Wil je graag helpen, ook al ben ik zelf ook maar een klant en geen medewerker. Snap dat je boos bent maar daar kan ik toch ook niets aan doen.

het is overigens 4 maanden, mijn excuus!!!
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml
tik foutje, mijn fout ?
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Natalie86 wrote:
Voorstel van Vodafone Next niet verkeerd? Gast ik mag officieel verlengen in april, wat ze op zn minst kunnen doen is mijn optie geven om 6 maanden vantevoren te verlengen, maar dat kan er ook niet vanaf. Ik heb reeds de Consumentenbond en Geschillencommissie ingeschakeld


Natalie86
Goed bezig laat ze maar voelen als ze niet willen luisteren inzet Csmtb en Gslcms. Maar dat je ook een sms van de medewerkers krijgt na een slechte beoordeling van een chat sessie dat vind ik nog het meest bizar. Ik had zelf altijd goede ervaringen over de chat, alleen er gebeurde nooit wat er beloofd werd. Klinkt niet echt goed zoals ik het nu opschrijf maar hun konden het ook niet helpen andere afdeling ?mijn contract zit muurvast in hun eigen systeem waar deze medewerkers geen toegang toe hadden.
Gr.?
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy wrote:

Natalie86 wrote:
Voorstel van Vodafone Next niet verkeerd? Gast ik mag officieel verlengen in april, wat ze op zn minst kunnen doen is mijn optie geven om 6 maanden vantevoren te verlengen, maar dat kan er ook niet vanaf. Ik heb reeds de Consumentenbond en Geschillencommissie ingeschakeld
Sorry hoor, maar ik wil alleen goed met je mee denken.
De regel is nu eenmaal dat je 4 maanden voor eind contract kan verlengen en niet 6 maanden. Nogmaals, dat je nu nog andere problemen er bij hebt maakt het er niet leuker op, dat snap ik ook wel. En probeer alleen positief met je mee te denken en je te helpen.

Energieboy .
Ik snap niet goed waarom jij je zo inzet voor vodafone krijg je er extra belminuten en Gb.
Gr.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Weet je, ik blijf het niet uitleggen en/of melden.
NEE, ik ben niet werkzaam bij Vodafone en/of Ziggo en NEE, ik krijg er geen extra belminuten voor of extra kortingen. Ook ik heb bij het afsluiten van mijn contract zitten praten als brugman om mijn abonnement goedkoper te krijgen. En dan nog, jij hoeft ook niet te begrijpen waarom ik me zo inzet, als ik het zelf maar begrijp. Het is gewoon leuk om mensen te helpen en ik merk op dat de community hier op veel vlakken best snel geholpen kan worden, zonder komst van Vodafone en/of een klantenservice. Als iemand dan geholpen is dan ben ik alleen maar blij en tevreden. (het is ook niet voor niets een klanten helpt klanten community en niet een Vodafone helpt klanten community - uiteindelijk kom je met privacy vragen toch wel weer bij Vodafone uit, maar veel kunnen gewoon opgelost worden door andere klanten)

Klachten zoals hier boven kan ik ook niet begrijpen en denk dan echt met de klant mee en hoop dat deze toch altijd weer krijgen waar ze recht op hebben. Onrecht hou ik niet zo van en op veel vlakken kan ik Vodafone gelijk geven maar ook op heel veel vlakken niet en misschien kan ik dat op deze manier ook duidelijk aan ze maken.

Daarom hoef jij me ook niet te snappen, als ik het zelf maar doe 🙂
Begrijp best dat er mensen zijn die denken dat ik de Mol ben, sorry, maar ik doe niet mee aan dat spel op Zaterdagavond op NPO1, ik ben mijzelf, gewoon mijzelf.

Nog even over je extra belminuten.... Heb onbeperkt bellen, dus extra belminuten heb ik niet nodig :yum:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het advies van Energieboy is goed bedoelt. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's via Facebook/ Twitter of via een van de andere kanalen Natalie86
Omdat via de Community dit niet opgepakt kan worden, zal het topic op slot gaan. Wegens privacy redenen is het niet mogelijk om via hier in de systemen te gaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic