Natalie86 wrote:
Voorstel van Vodafone Next niet verkeerd? Gast ik mag officieel verlengen in april, wat ze op zn minst kunnen doen is mijn optie geven om 6 maanden vantevoren te verlengen, maar dat kan er ook niet vanaf. Ik heb reeds de Consumentenbond en Geschillencommissie ingeschakeld
Natalie86 wrote:
4 weken ja? Das helemaal mooi
Natalie86 wrote:
Voorstel van Vodafone Next niet verkeerd? Gast ik mag officieel verlengen in april, wat ze op zn minst kunnen doen is mijn optie geven om 6 maanden vantevoren te verlengen, maar dat kan er ook niet vanaf. Ik heb reeds de Consumentenbond en Geschillencommissie ingeschakeld
Energieboy wrote:Natalie86 wrote:Sorry hoor, maar ik wil alleen goed met je mee denken.
De regel is nu eenmaal dat je 4 maanden voor eind contract kan verlengen en niet 6 maanden. Nogmaals, dat je nu nog andere problemen er bij hebt maakt het er niet leuker op, dat snap ik ook wel. En probeer alleen positief met je mee te denken en je te helpen.
Energieboy .
Ik snap niet goed waarom jij je zo inzet voor vodafone krijg je er extra belminuten en Gb.
Gr.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.