Hoi
Natalie86 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dit is wel heel erg vervelend en begrijp helemaal dat je het zat bent. Dat zou ik ook zijn als ik dit zo lees. Maar ik zou niet opgeven en toch verder gaan met je klacht te melden bij Vodafone. Je hebt er recht op en of het nu Vodafone is of Ziggo, ze moeten dit gewoon oplossen.
Het voorstel van Vodafone next is niet zo gek. Dat het nu een beetje verkeerd uit komt, omdat je al problemen hebt, snap ik helemaal. Want je hebt al problemen en dan komt dit er ook nog eens bij. Als het allemaal goed zou zijn gegaan dan weet ik zeker dat je erg blij zou zijn met zo’n voorstel. Maar goed, je zit er nu over te denken om te stoppen en dat is wel heel jammer.
Ik zou je graag willen helpen maar ben geen Vodafone medewerker maar misschien dat ik je nog kan overhalen om via
Facebook of
Twitter een privé bericht te sturen en daar aangeven wat er is gebeurd. Mijn ervaring is altijd wel goed met webcare van Vodafone.
Mocht je, wat ik niet hoop, toch nog geen antwoord krijgen, dien dan een klacht in via deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml. Ben je het dan niet met Vodafone eens? Leg dan je klacht binnen 10 werkdagen voor aan de
Geschillencommissie Telecommunicatie.
Ik weet dat het wat moeite kost en dat je misschien toch al op het punt staat om weg te gaan, maar probeer het toch nog eens. Als je dan toch niet je antwoord krijgt dan kan je altijd nog overstappen. Tenminste, zo denk ik er over en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen overhalen.
Succes in ieder geval en als je nog vragen hebt of je zit ergens mee, schroom niet om hier weer te melden. Laat me weten wat je hebt gedaan, of gaat doen. Hoop dat je het niet opgeeft.