Mattie95

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afwijzing Abonnement

Geachte heer/mevrouw

 

Ik ben in het verleden vodafone klant geweest. en zou dit graag weer willen worden. 

Ik loop tegen het volgende aan.

Als ik het abonnement wil afsluiten wordt ik direct afgewezen door creditcheck en Riscioanalyse

Als ik mail naar Creditassement willen ze mij niet voorzien van antwoorden op mijn vragen. waarom ik ineens geen klant mag worden. terwijl ik niet negatief sta geregisteerd bij Experian of BKR. Preventel. als ik dit uitleg krijg ik een algemene mail terug met risicoanalyse het acceptatiebeleid. en AW. dat ik geen klant kan zijn ik heb meerdere keren gevraagd hoe ik dit kan oplossen en wat er moet gebeuren vanuit mij om wel klant te kunnen zijn. geen reactie gehad. ook een brief gestuurd naar het hoofdkantoor van Vodafone. hier nog geen reactie opgehad. 

 

Ik wil graag dit issu oplossen met Vodafone en ik zou willen laten zien dat ik gewoon een net betalende klant ben en dat ik trouw ben.

 

Het gaat hier om een simonly van 15 euro per maand. voor 12 maanden dus veel risico loopt vodafone niet. 

Ik heb nu vodafone prepaid en ik waardeer wekelijks beltegoed op om mijn bundels aangevult te houden. 

Mocht vodafone twijfelen aan het betalen. dan kan ik ook beltegoed erop zetten voor 12 maanden dan kan dit verrekend worden

 

vanuit mijn kant zou ik volledige medewerking verlenen om dit op te lossen.

 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mattie95

Wat jammer dat het zoveel voeten in de aarde heeft om een Sim Only abonnement bij ons af te sluiten. Ik begrijp uit je bericht dat je op dit moment een prepaid abonnement bij ons hebt, maar hiervoor een mobiel abonnement. Het is mij dan ook een raadsel waarom je bestelling wordt afgewezen als je aangeeft dat er niet sprake is van een negatieve BKR registratie. In dit geval kun je het beste even contact opnemen met mijn collega's via 0800-0560 om te kijken naar de mogelijkheden om alsnog jouw prepaid abonnement om te zetten naar Sim Only. Via deze weg kan ik dit helaas niet voor je realiseren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic