Olofg

Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Waardeloos! Al weken bezig met nummerportering

Onlangs overgestapt naar together nu al weken bezig het nummer van mijn partner als together extra te laten porter3n van Simpel naar Voda

dit met afkoop van het simpel abonnement per direct. Iedere keer een waardeloze van vodafone doet de aanvraag nu al een keer of 10 en steeds weer bericht van simpel dat deze geannuleerd wordt omdat vodafone het weer eens fout doet en er niet bij vermeld per direct met afkoopsom.

kan je weer de klantenservice bellen weer heel het riedeltje omdat ze d’r eigen niet vertrouwen, oja zie het al mijn collega heeft zitten prullen ik ga het meteen goed doen. Dit nu al weken.

 

is er bij vodafone ook een medewerker die wel weet wat ie moet doen.

 

1 Reactie 1
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Hoi @Olofg en welkom hier! 

Ik kan mij goed voorstellen dat je het meer dan zat bent op het moment dat je continu hoort dat het fout is gegaan en er voor de zoveelste keer een poging wordt gedaan om het op te lossen maar jij met de gebakken peren zit. Ik kijk graag voor je wat op dit moment de status is van de portering, wil je mij hiervoor een privébericht sturen? 

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Ik zie je bericht wel verschijnen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic