Roeland Visser

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afsluiten zakelijk contract

Besten,

Ik probeer mijn prive abonnement om te zetten naar een zakelijk abonnement. Ik kan dit niet in de vodafone winkel doen. Dat begrijp ik niet.
Naast de wat omslachtige methode wordt gevraagd om via de mail kopieën van documenten te versturen die bij mijn weten onder AVG privacy gevoelige informatie vallen. Lijkt mij helemaal niet wenselijk en ga ik dus ook niet doen. Jammer want ik ben altijd erg tevreden geweest met Vodafone.

Mijn vrouw heeft haar prive abonnement bij T-mobile gewoon in de T-mobile winkel om kunnen zetten. Niets online of via de mail.

Zijn er anderen die dit herkennen of ben ik een uitzondering?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Roeland Visser

Welkom op de comunity!

Ik kan me voorstellen dat je dit graag aan wilt passen via de winkel.
Helaas hebben wij deze optie niet en dient het online aangepast te worden via hier

Ik zal je feedback hierover intern doorzetten met het verzoek om dit ook voortaan via de winkel mogelijk te maken. Dankjewel voor het aankaarten!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Roeland Visser

Welkom op de comunity!

Ik kan me voorstellen dat je dit graag aan wilt passen via de winkel.
Helaas hebben wij deze optie niet en dient het online aangepast te worden via hier

Ik zal je feedback hierover intern doorzetten met het verzoek om dit ook voortaan via de winkel mogelijk te maken. Dankjewel voor het aankaarten!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic