Hummer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Blox in Amerika

Onze dochter heeft een abonnement bij Vodafone. ze gaat ruim 2 weken naar Amerika.
daar heeft ze naar verwachting op school uiteraard Wifi.
is het verstandig om een reisbundel aan te zetten ?
ik dacht dan aan die van 5€ per dag ?

Wie heeft tips ? wel of niet nodig ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hummer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie !!

Na wat meer info via Vodafone chat is het duidelijk.
Wanneer je deze Blox Wereld aanzet, en over je datalimiet gaat betaal je dus wel achteraf !!
Dat ga ik dus niet doen hé...

Nu heb ik een sim kaart voor Amerika besteld, kost me 55€, kan ze ophalen op Schiphol.
Geeft 30GB data , en is 4 weken geldig.
Ze kan dus onbeperkt online zijn.. appen, sms en gebeld worden.

Ze heeft alleen de periode daar een ander telefoonnummer dus, nou.. dat overleeft ze wel .

Dus voor ons geen verrassingen achteraf !!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Hummer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat spannend zeg, een trip naar Amerika en kan me voorstellen dat je met deze vragen zit.
Als ze op school gewoon WiFi heeft dan zou je eigenlijk zeggen dat het verder niet nodig is. Echter, het is natuurlijk altijd fijner om wel bereik te hebben, mocht er iets gebeuren. Is het verstandig om een reisbundel aan te zetten? Ik zou het zelf wel doen maar dat ligt natuurlijk aan iedereen zelf.

De Alles in 1 Wereld is een mooie bundel, die kost je 5,- euro per dag en daar krijg je 30MB, 30 belminuten en 30 sms'jes voor. Maar 2 weken is wel 70,- euro extra, behalve als ze een dag deze bundel niet nodig heeft, dan kost het natuurlijk geen 5,- euro. Let op: als je een toestel hebt die zoekt altijd naar internet en als die aan staat dan gebruikt die hem ook!! Zodra je toestel maar even internet zoekt en kan vinden ben je al 5,- euro kwijt. Je telefoon gebruikt ook MB's bij het updaten van software, synchroniseren of het ontvangen van app notificaties. BloX écht niet meer nodig? Dan zet je 'm gewoon weer uit.

Handig is het wel en ga er goed mee om!
Hummer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie !!

Na wat meer info via Vodafone chat is het duidelijk.
Wanneer je deze Blox Wereld aanzet, en over je datalimiet gaat betaal je dus wel achteraf !!
Dat ga ik dus niet doen hé...

Nu heb ik een sim kaart voor Amerika besteld, kost me 55€, kan ze ophalen op Schiphol.
Geeft 30GB data , en is 4 weken geldig.
Ze kan dus onbeperkt online zijn.. appen, sms en gebeld worden.

Ze heeft alleen de periode daar een ander telefoonnummer dus, nou.. dat overleeft ze wel .

Dus voor ons geen verrassingen achteraf !!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic