Hoi
JeroenKerkhof91 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit van een aflosbewijs gehoord.
Als je een registratie hebt staan bij BKR omdat je een mobiel hebt gekocht of omdat er niet altijd netjes is voldaan voor het abonnement heb en daarna is het weer in orde, dan gaat deze er vanzelf af als Vodafone daar weer een positief bericht naar BKR stuurt. Dus een aflosbewijs, ik ken het echt niet.
Misschien kan je het best even contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een
chat te starten met iemand van de klantenservice. Kan zijn dat die daar meer van weten, ik ben ook maar een klant die klanten wil helpen. Je kan ook een privé bericht sturen naar
Facebook of
Twitter. Ook deze mensen kunnen je helpen maar via de telefoon of per chat gaat denk ik nu sneller.
Mocht je antwoord hebben, laat het dan hier nog even weten, dan heb ik er ook weer iets van geleerd
🙂Alvast bedankt.