MichelleRubio

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afgesloten

Goededag Vodafone,
Ik ben afgesloten door jou, telefoon nr eindigt op *moderator edit: privégegevens mogen volgens de huisregels niet worden vermeld*.
Ik denk dat dit komt omdat mijn hoge rekening van &
€162.- niet betaald is. Echter heb ik deze rekening over het hoofd gezien, normaal gesproken betaal ik altijd op tijd.
Ik ben een alleenstaande moeder, ik kan jullie niet bellen omdat ik afgesloten ben, kan ik voor deze rekening wel een regeling treffen? Ik wil graag zsm weer aangesloten worden want ik wil graag bereikbaar zijn aangezien ik een kleintje heb.. Jullie kunnen mij via*moderator edit: privégegevens mogen volgens de huisregels niet worden vermeld* bereiken. Ik kan jullie op geen enkele manier contacteren door de blokkade dus ajb neem contact met mij op. Met vriendelijke groet, Michelle
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst wil ik je vragen je privé gegevens te verwijderen. Dit gaat namelijk geen forumgebruiker aan en dit is ivm jouw eigen privacy. Een rekening over het hoofd zien kan gebeuren. Je kunt het beste contact opnemen met een andere telefoon met het nummer 0800-0094. De afdeling die je moet hebben is collections. Deze afdeling is op dit moment van typen gesloten. Zij zijn morgen weer geopend vanaf half 9. Tevens kun je de rekening ook voldoen via my Vodafone via ideal.
Helaas kunnen wij je vanuit hier niet verder helpen en moet ik je hiervoor doorverwijzen naar de klantenservice. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forumleden. Tevens kunnen wij vanuit hier niet in de systemen in verband met de privacy van de klanten.

Zie tevens de forumregels hiervoor: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst wil ik je vragen je privé gegevens te verwijderen. Dit gaat namelijk geen forumgebruiker aan en dit is ivm jouw eigen privacy. Een rekening over het hoofd zien kan gebeuren. Je kunt het beste contact opnemen met een andere telefoon met het nummer 0800-0094. De afdeling die je moet hebben is collections. Deze afdeling is op dit moment van typen gesloten. Zij zijn morgen weer geopend vanaf half 9. Tevens kun je de rekening ook voldoen via my Vodafone via ideal.
Helaas kunnen wij je vanuit hier niet verder helpen en moet ik je hiervoor doorverwijzen naar de klantenservice. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forumleden. Tevens kunnen wij vanuit hier niet in de systemen in verband met de privacy van de klanten.

Zie tevens de forumregels hiervoor: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic