rob21769

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Momenteel heb ik een Smart200 abonnement met toestel. Op 2 november a.s. loopt dit abonnement af. Ik denk er sterk over een Sim Only te nemen. MAAR..................... Zoveel providers, zoveel prijsklasses.
Mijn grootste vraag: Wat is het Vodafone waard als ik klant blijf?
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Vofafone Nederland heeft meer dan vijf miljoen klanten, zowel particuliere klanten, zakelijke klanten, en overheidsorganisaties. Vodafone Nederland heeft een omzet van honderden miljoenen Euro's per jaar.
Vodafone Nederland gaat echt geen tranen met tuiten huilen als jij vertrekt naar een andere telecom-provider.

De kern-vraag is: welke telecom-provider biedt het meeste, voor zo weinig mogelijk geld. Welke telecom-provider is het liefste voor jouw portemonnee? Maar biedt wel een goed netwerk-bereik op jouw woon-adres?

Het is aan jou om deze vraag te beantwoorden. Niet aan onafhankelijke Forum Users. En ook niet aan Vodafone.

Goed informeren in je omgeving naar ervaringen van anderen, is het beste advies dat ik je kan geven. Vooral van bekenden in jouw woon-omgeving, gezien de Netwerk-dekking.

N.B. dit openbare Forum is GEEN onderhandelingsplaats om de beste deal te scoren.

Succes!

Netwerker
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic