Royv84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren van simkaart

Hallo,

Ik ben sinds 2 weken klant van Vodafone, althans dat zou moeten.
ik probeer al 2 weken me simkaart te activeren. Heb het vandaag maar nog eens probeert via het 0800 nr.
binnen 2 uur zou me simkaart activeert zijn, maar dat is nu nog steeds niet.

Wie help mij uit de problemen?







4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Royv84,

Heb je het ook even online geprobeerd? Dit kan hier. Mocht dit ook niet baten raad ik je toch aan even opnieuw contact op te nemen met de klantenservice.

Groet,
Royv84
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik al meerdere keren probeert maar krijg iedere keer de melding:

Er is iets fout gegaan. Ga terug naar het overzicht en probeer het opnieuw.

Is er ook een nummer waar ik rechtstreeks iemand aan de lijn krijg ipv een keuze menu?


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Royv84, jammer om te lezen dat het nog niet is gelukt. Je kunt hiervoor ook even contact opnemen met onze collega's via Facebook of Twitter.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic