Pgelton

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren simkaart

Ik ben al anderhalve week bezig om de simkaart te activeren van vodaphone. Ik ben overgestapt van tmobile naar vodafone met nummerbehoud. Tmobile heeft alles vrijgegeven maar jullie zeggen dat het pas de 27ste wordt omgezet. Dan ben ik op vakantie! Daar had ik het abonnement voor afgesloten! Waar gaat het nu mis=

Pieter Gelton
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Pgelton,

Als je het vermoeden hebt dat er iets mis gaat raad ik je aan om even met de klantenservice contact op te nemen. Dit kunnen we namelijk niet nader onderzoeken via het forum.

De status opvragen kan per e-mail.
Laat je het ons nog even weten?

Groet,
Pgelton
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik een aantal keren gedaan en de een zegt dit en de ander dat.....

pieter
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Vervelend om te lezen dat het niet wil vlotten Pieter. Zoals Samsung Expert al aangaf kunnen we je hiermee via deze weg niet helpen. Ik raad je daarom aan om hierover nogmaals even contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Hopelijk kunnen ze dit alsnog voor je oplossen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic