duuc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren internet | Internet aan

Goedenavond,

Ik heb net vodafone blox internet geactiveerd, maar kan nog steeds niet op het internet. Denk dat dit komt omdat een aantal jaar geleden mijn mogelijkheid tot internet gebruik door jullie is uitgeschakeld (op aanvraag door mijzelf). Zouden jullie dit weer kunnen activeren zodat ik op internet kan (en nu niet langzaam maar zeker mijn blox laat verlopen..)?

Mvg Duco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey Duco, dat is geen probleem. Mogelijk kun je de blokkade zelf al verwijderen. Sms eens "internet gebruik aan" naar nummer 4000? Bij veel nummers kun je op deze manier die vrijwillige blokkade verwijderen. Mocht dat nou niet werken, dan neem even contact op met de klantenservice, bv via chat. Zie https://www.vodafone.nl/support/

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey Duco, dat is geen probleem. Mogelijk kun je de blokkade zelf al verwijderen. Sms eens "internet gebruik aan" naar nummer 4000? Bij veel nummers kun je op deze manier die vrijwillige blokkade verwijderen. Mocht dat nou niet werken, dan neem even contact op met de klantenservice, bv via chat. Zie https://www.vodafone.nl/support/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic