Isolano

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Activeren Sim kaart in Tsjechie

Hallo, wij gaan van 19-08 t/m 03-09 met 3 personen op vakantie naar Tsjechie.
Ingangsdatum nieuwe abbonementen (alle 3) is op 24-08, geeft activeren in Tsjechie geen problemen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Isolano
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren zonder enig probleem eenvoudig de abbonementen kunnen activeren in buitenland.
Had kort voor vertrek nog contact gehad met Vodafone, na een uur aan de telefoon en diverse afdelingen verder was daar de conclusie dat het waarschijnlijk niet zou kunnen.
Op de valreep wist iemand van Vodafone met kennis van zaken mij te vertellen dat het sinds de recente wijzigingen met het "bellen in europa" wel kon.
Het werkt dus.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Isolano, welkom op het Vodafone Forum! We merken dat dit soms wel problemen oplevert, maar vaak lukt het wel na regelmatig handmatig switchen tussen de buitenlandse netwerken. Ik kan echter geen garanties geven. Mocht het niet werken dan zal het bij terugkomst in Nederland wel direct werken, en vervolgens in het buitenland ook weer.
Isolano
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren zonder enig probleem eenvoudig de abbonementen kunnen activeren in buitenland.
Had kort voor vertrek nog contact gehad met Vodafone, na een uur aan de telefoon en diverse afdelingen verder was daar de conclusie dat het waarschijnlijk niet zou kunnen.
Op de valreep wist iemand van Vodafone met kennis van zaken mij te vertellen dat het sinds de recente wijzigingen met het "bellen in europa" wel kon.
Het werkt dus.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling terug Isolano, super om te horen dat alles werkende is.

Geniet van de vakantie (en de abonnementen :D)!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic