Tessavg0109

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data van maandbundel verdwijnt

Ik heb een 2GB maandbundel geactiveerd die geldig is tot 16 september maar opeens zijn al mijn MB's verdwenen. Ik heb niet eens een SMS gekregen met een update over mijn data. Niks gaf aan dat mijn bundel bijna of helemaal op was. Vaandraag checkte ik hoeveel ik nog over had (ik had al even niet meer gecheckt. Ik ga in het vervolg een stuk vaker checken!) en toen zag ik dat mijn hele bundel leeg is! Ik weet zeker dat ik niet zoveel data heb gebruikt dat alles nu al op is. Over het algemeen red ik het makkelijk met 2GB. Ik vind het zonde dat mijn MB's gewoon opeens weg zijn nu. Is dit een glitch?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tessavg0109, welkom op het Vodafone Forum! Het is natuurlijk niet fijn als je bundel ineens op is. Het kan zijn dat dit een bekend probleem is. Kun je voor de zekerheid een gratis sms sturen met 'status' (zonder ') naar 4000?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tessavg0109, welkom op het Vodafone Forum! Het is natuurlijk niet fijn als je bundel ineens op is. Het kan zijn dat dit een bekend probleem is. Kun je voor de zekerheid een gratis sms sturen met 'status' (zonder ') naar 4000?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tessavg0109, is het nog gelukt via 4000?
Tessavg0109
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja het is gelukt! Nu werd het wel goed aangeven. De app doet het ook weer goed
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
@Tessavg109,

Goed om te horen! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic