Hi @Philip3, goedemorgen en welkom hier!
Sorry dat je even iets langer op een reactie van mij hebt moeten wachten. Ik heb in de tussentijd even contact gezocht met één van mijn collega's van de technische dienst omtrent deze foutmelding 'NE 105'. Ik kwam deze melding namelijk op de Community ook nog bij een andere klant tegen en de situatie was vergelijkbaar. Bij jullie beide is het eerder wel gelukt om OneNumber te bestellen, maar is de aanvraag daarna verwijderd door een medewerker wegens problemen. Het bijzondere is dat er naast het abonnement van jullie zelf dus ook helemaal niets anders actief staat als aanvullende dienst. Het klinkt dus een beetje alsof er iets in een achterliggend systeem blijft hangen nadat OneNumber eerder is verwijderd. Mijn collega van de technische dienst heeft hier een ticket voor gelogd. Dit is vaak binnen enkele werkdagen opgepakt. Mocht het komende maandag nog niet zijn gelukt om OneNumber te bestellen, wil je mij dan een seintje geven? Dan ga ik het ticket opnieuw laten controleren.