Fixxer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activatie abonnements verlenging

Ruim een week geleden me nieuw s7 edge binnen gehad met nieuwe simkaart. Alles geinstalleerd en toen me kaart activeren. Ging niet want er was geen kaart bekend. Geen probleem, volgende ochtend even gebeld. De dame aan de telefoon heeft hem geactiveerd en na een half uurtje me telefoon uit te hebben deed hij het ook.

Eenmaal dinsdag ging ik op de app kijken of me nieuwe abonnement het deed met me 7gb data. Helaas nog steeds 2 gb, my vodafone exact het zelfde verhaal. Ik naar de winkel, vodafone schalkwijk kon me niet helpen. Ik contact gelegd met vodafone zelf. Klopt was vast gelopen in het systeem en de TD zou het oplossen. Eenmaal donderdag avond nog niets, weer contact met vodafone. Zelfde verhaal te horen gekregen. Maandagochtend nog niets en kwam ik er ook achter dat ik me voicemail niet kan gebruiken.dus maar weer contact gezocht. Na iemand weer alles uit te hebben gelegd ging ze het na kijken en zou ze zo terug zijn. Ik wordt in de wacht gezet en heb na 15 minuten maar gewoon opgehangen. Morgen maar weer een keer probereb te bellen en als het dan donderdag nog niet opgelost is stuur ik alles gewoon terug. En ontbinden we alles.
4 Reacties 4
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Fixxer,

Fijn om te lezen dat je het toestel hebt ontvangen en de simkaart ook snel werkte 🙂 Via het Forum kan ik je alleen niet helpen met de aanpassing van je abonnement. Het Forum is namelijk voor en door klanten en individuele vragen waar we gegevens voor nodig hebben, kunnen we niet beantwoorden. Ik raad je daarom toch aan nog even met mijn collega's te bellen, zij zullen je graag helpen met de aanpassing!
Fixxer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kyra_

Snap ik. Heb inmiddels al 6x gebeld met de klantenservice, en na veel zeiken,zeuren en boos worden van zowel mij als me buren van de vodafone winkel zijn we er eindelijk achter waar het probleem zit. En dat zit blijkbaar zo diep dat het nu een case op het hoofdkantoor is geworden. Op aanraden van de winkel heb ik me abonnement nog even aan gehouden. Mocht het namelijk zo zijn dat na het weekend me abonnement nog niet in orde is is het namelijk contractbreuk aan de kant van vodafone. Maar hopen dat het voor die tijd op gelost is. We gaan het mee maken.

Overgens had ik dit alleen gepost om aan andere te laten zien hoe mijn ervaring momenteel is met vodafone. Overgens het enige probleem dat ik ooit gehad heb met vodafone in 6 jaar dat ik bij hun zit.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hopelijk kan het alsnog snel worden opgelost! Helaas kunnen we dit via het Forum verder niet controleren of opvolgen. Ik zal het topic om deze reden sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic