mikabor

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Back office verlenging

Ik heb de 29e van feb 2016 een verlenging bij vodafone aangevraagd. Klantenservice heeft fout gemaakt en nu moet back office het wijzigen. Alleen is die backoffice niet bereikbaar en moet ik blijven afwachten.
Hoe kom ik aan het nummer van backoffice of hoofdkantoor??
7 Reacties 7
DBrandsma

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Het enige nummer die dat ik op kan noemen is 0800 0200043 (status van bestellingen en wijzigen van (online) bestellingen). Mischien help dat wat? Nummer is trouwens niet 1201, mocht je dat afvragen. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van 'backoffice' gehoord.
mikabor
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dan krijg ik de klantenservice en die kunnen mij ook niet helpen. En kan ook nergens een nieuw abonnement afsluiten om die foutmelding. Super handig en kost mij allemaal geld
Anonymous
Niet van toepassing
Het beste kun je bellen met de afdeling verkoop via 0800-0560. Zij kunnen je bestelling inzien en eventueel aanpassen indien dat nodig is. Vanuit hier is dit niet mogelijk. Mochten zij een foutmelding krijgen dan kunnen ze het proberen om handmatig te verlengen.
Tevens kunnen zij de foutmelding aankaarten en inzien waar het mis gaat om dit eventueel te laten onderzoeken.
mikabor
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En zelfs daar kunnen ze niks doen!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
mikabor,

Vervelend om te lezen dat het niet goed gaat met je verlenging. Via het Forum kunnen we hier alleen niet mee helpen omdat we via deze weg geen gegevens in kunnen zien. Het Forum is voor en door klanten. Ik adviseer je daarom toch om contact op te nemen via 0800-0560. Mijn collega's kunnen dan nakijken wat de mogelijkheden zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic