hallo,
Voor mijn ziggomobiel tijd, was ik abonee bij vodafone en ben toen overgestapt op ziggomobiel. Nu dus weer terug bij vodafone. Tijdens mijn ziggomobiel periode ben ik verhuist.
Nu wordt mijn nieuwe sim kaart door vodafone naar mijn oude aders gestuurd, terwijl ziggo toch echt mijn nieuwe adres kent. In een van de mails die ik gekregen heb, staat idd ook het oude verstuur adres, wat ik helaas over het hooft heb gezien. Toch is het een fout van vodafone, om de ziggo gegevens over te nemen, ipv zelf iets te verzinnen.
1) Any way, hoe kunnen we dit nu oplossen. Een mail sturen werkt niet. Mijn oude vodafone account kan ik niet op inloggen. Een nieuw vodafone account maken werkt niet (heb daar sms-code voor nodig, maar zonder sim kaart, geen sms). Zonder telefoon, kan ik niet naar de support afdeling bellen. Wat nu?
2) Ik wil graag naar een andere provider, kan ik nu alsnog mijn vodafone opzeggen met nummber behoud?