GerardCVW Hallo Gerard
Een kleine troost mss voor je, maar je bent niet alleen in dit verhaal.
Ik herken namelijk heel veel in je verhaal en ook de tijd waar in het is gebeurt namelijk begin december, ik heb in begin december geprobeerd een verlenging van een abo wat ik al decennia lang heb te verlengen en ik heb heb ook nog eens het zelfde soort abo als jij hebt ( Sim Only Start L). Alleen krijg ik wel de extra data. Maar alleen lukt niet de verlenging en krijg ik de bij de bestelde verlenging ook niet de bijbehorende telefoon, waar de hele verlenging mij om ging.
In mijn geval zit ik dus muur en muur vast in het Vodafone systeem en heb ik dus ook sinds dien meerdere keren gebeld ben meerdere keren gebeld door Vodafone medewerkers zelf en dan ook nog tig keer gechat, met de bekende uitkomst. In mijn geval is steeds het oordeel je zit nog steeds vast in ons systeem en we krijgen je daar niet uit. Steeds weer werd er mij verteld dat ze eerst de oude bestelling gingen delete en dan zou ik een mail / bericht krijgen en dan was het opgelost tatata
😉 .. En kon ik de verlenging opnieuw gaan aanvragen met de hulp van Vodafone medewerkers als ik er nog geduld voor zou hebben ondertussen ;( Ik vertelde er ook steeds bij na ieder gesprek en of chat of en als hun mij belde om er dan wel een notitie van te maken. Dit zodat er een dossier is en ik niet steeds het hele verhaal opnieuw zou hoeven uitleggen ( minimaal 15 /20/ min per medewerker ) keer op keer vrij normaal toch, leek mij. Je snapt het al, dat beloven ze wel alleen doen, ho maar.
Volgens deze info > ( onder ) < die toch duidelijk in my Vodafone account staat ( als zijnde mijn contract ) zou ik nu toch echt mogen verlengen, maar raar ra het Vodafone systeem vind ondanks het er zwart op wit staat van niet. Maar nu komt het Ik ben pas wel weer gebeld door een medewerker want ze krijgen natuurlijk wel een melding uit het zelfde niet werkende Vodafone systeem binnen dat je contract bijna afloopt en ze zien dat je als klant nog geen verlenging gedaan hebt. Dan slaan wel alle bellen rood aan in het systeem en ze willen je natuurlijk wel houden als goed betalende klant al decennia lang en dan blijkt uit het systeem dat je nog niet verlengd hebt... Oooooooouw dat is toch zeker niet het zelfde systeem waar je ook in vast in zit en waarom je verlening er niet doorheen komt, of wel ? ..Tja dat kan natuurlijk niet en zo draaien we rond en rond bij Vodafone .
1- Abonnement:
2- Start L
3- Looptijd van je contract:
4- Van 27 februari 2017 tot en met 26 februari 201
5- Verlengen kan vanaf:
6- 4 maanden voor einddatum 26 februari 201
7- Nog even geduld! Je kunt nog niet verlengen.
8- Looptijd van je lening:
9- Van 13 februari 2017 tot en met 13 februari 2019
Wie het weet mag het zeggen, al weet ik het antw al en dat is dat ze hier helaas niet veel voor je doen als Mod zijnde en dat is vanwege de bevoegdheden die ze hier niet hebben en dus mogen kunnen mogen ze geen info inzien als Mod op dit forum, wat nu toch vooral voor klanten is en je kan hier je frustratie's van je af te typen ...tatatata..... keep smiling
😉Gr.
Pred..
Ps
Als je oplet zie je al bij punt 7 de fout :
7- Nog even geduld! Je kunt nog niet verlengen ???
6- Uh terwijl dit 4 mnd van te voren wel al mag ?
Zie begin en eind datum van contract>>>>> hoezo moet ik nog even geduld hebben bij punt 7 :thinking: