Helen19

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Actie Prepaid dubbele data

Beste mensen
In heb een YOU s prepaid abonnement (oude versie) en heb wel berichtl ontvangen voor dubbele data in juli en augustus maar helaas dat is niet waar. Ik krijg niks dubbel, wil jullie dit aanpassen aub bij mij?.

Hieronder is bericht.

Ik ga op reis en neem mee... dubbele data! Deze zomer kun je volop appen, sharen en streamen binnen de EU. Want in juli en augustus krijg je dubbele data op alle YOU Maandbundels. 1 GB = 2 GB, 2 GB = 4 GB, en 3 GB = 6 GB. Sluit nu je bundel aan via www.vodafone.nl/YOU en pak die extra GB's. Fijne zomer! Liever geen info per sms ontvangen? Ga naar http://voda.fo/ne/login .

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Helen19

Welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd.
Ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van de actie van prepaid. Waar het mis gaat durf ik helaas niet te zeggen. Wegens privacyredenen kunnen wij vanuit hier niet in de systemen. Hierdoor kan ik het niet controleren en aanpassen voor je.

Om dit aan te laten passen raad ik aan om te bellen met mijn collega's via 1200 of door contact via Facebook, Twitter of via de chat.

Ik hoop dat je alsnog snel de dubbele data hebt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's en hebben zij dit kunnen kunnen oplossen voor je Helen19 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic