H. Schreurs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aboprijzen in Vodafone app laten tarieven "in combinatie met Ziggo", maar ik heb geen Ziggo (meer)

In de app krijg ik prijzen te zien die 'incombinatie met Ziggo" zijn.

Ik kan in de app niet aangeven dat ik geen Ziggo meer heb...

 

Kunt u dit corrigeren voor mij?

Indien dit betekent  het ontkoppelen van Ziggo, dan svp dit doen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3632Posts
  • 1107Oplossingen
  • 1188Likes

Hi @H. Schreurs 
Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account voor je ontkoppeld van My Vodafone. Het kan tot 24 uur duren voordat dit in de achterliggende systemen is verwerkt 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3632Posts
  • 1107Oplossingen
  • 1188Likes

Hi @H. Schreurs 
Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account voor je ontkoppeld van My Vodafone. Het kan tot 24 uur duren voordat dit in de achterliggende systemen is verwerkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic