Wibo4

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Krijg OneNumber niet gekoppeld aan mijn Smart - Watch Ultra 2. De activering via de Watch app op mijn Iphone gaat niet goed.

Foutmelding is dan ook geen 06-nummer gevonden. Vodafone gebeld voor een oplossing en dit kan wel tot 10 dagen duren voordat het gaat werken. Is er een oplossing op de korte termijn misschien 🙂

 

De klantenservice probeert je wel te helpen maar heb het gevoel dat dit niet goed komt. Medewerker 1 zal een case aanmaken maar verder in de tijd bij medewerker 2, 3 en 4 geen case te vinden en alles weer opnieuw uitleggen.  

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Wibo4, welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 4 profielen staan vermeld met hetzelfde e-mailadres, maar de rechten niet aan 1 profiel zijn gekoppeld. Dit heb ik nu rechtgezet. Je zou nu OneNumber zonder problemen moeten kunnen activeren

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Wibo4, welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 4 profielen staan vermeld met hetzelfde e-mailadres, maar de rechten niet aan 1 profiel zijn gekoppeld. Dit heb ik nu rechtgezet. Je zou nu OneNumber zonder problemen moeten kunnen activeren

Wibo4
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

De activatie is gelukt TOP bedankt. Klantenservice zijn aardige en prima personen hoor maar meer kennis van zaken zal wel handig zijn. Heb 3 personen in twee dagen aan de lijn gehad die het niet binnen 1 uur konden oplossen zoals jij het nu doet. 

 

Je bent uitgeroepen tot werknemer van de maand 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic