Jorisje123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementskosten te hoog!

Geachte heer, mevrouw,

Via de klantenservice ben ik ergens rond december overeengekomen dat ik mijn abonnement kon verlengen voor 15 euro per maand. Een maand of 2 heb ik dan ook 15 euro betaald, buitenbundel kosten daargelaten. Tegenwoordig betaal ik consistent meer dan 20 euro voor mijn abonnement, als ik in mijn rekeningen kijk zie ik dat een korting die ik eerst kreeg, niet meer gegeven wordt. Deze korting heet: korting volgens contract op kosten, van 4,85 euro.

Ik zou deze korting toch tijdens de gehele looptijd van mijn contract moeten ontvangen?

Kan iemand mij helpen?

Mvg
Joris
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Joris,

Die korting krijg je alleen gedurende de eerste drie maanden, na verlenging.
Grondig en zorgvuldig je contact doorlezen, dan kom je die voorwaarde vanzelf tegen.

Succes!


Netwerker
Jorisje123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord netwerker! Dan is hierbij mijn probleem opgelost. Wel fijn dat de medewerker die ik toendertijd aan de telefoon had dit er niet bij heeft gezegd en mij heeft doen geloven dat ik deze korting gedurende mijn hele contract kreeg...

daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
hallo Jorisje123

het kan inderdaad zijn dat je drie maanden korting hebt gekregen, echter kan je voor de zekerheid je orderbevestiging nakijken hierin staat hoe lang jij de korting ontvangt 🙂
heb je de orderbevestiging niet meer in je mail kan je deze via dr klantenservice opvragen.

zeker weten is beter dan gokken 🙂
Fijn weekend!
groetjes daims
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic