Je krijgt, in tegenstelling tot vroeger, geen betere aanbieding omdat de markt verzadigd is.
De kans dat jij als klant vetrekt is net zo groot als dat bij een ander.
Kortom, jij vertrek (voor een betere deal) naar provider X en een ander vertrekt om die zelfde reden van provider X naar Vodafone.
Je bent als klant, en dat is niet alleen bij Vodafone zo, niet meer bijzonder. Voor jou 10 anderen. Dit heb ik zelf ook gemerkt, er wordt (bijna) niets gedaan om de vaste klant te behouden.
Wat betreft het passen van het abonnement... Ja, dan zijn er andere opties. Tmobile en vanaf 1 juli KPN. Die bieden je wel de optie en denk dat dit wel ten kosten zal gaan van Vodafone's klantenbestand. Zoals je in het item "wat vind je van Vodafone RED" ziet zijn er genoeg die het een waardeloos systeem vinden.
Tipje, kijk per 1 juli op de kpn site, misschien past dat wel en anders is het blijven. Helaas bepalen de spelers het aanbod, zoals ooit de DVD speler. Niemand wou er een, maar als er geen alternatief is moet je wel.