jennroann-

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Beste vodafone ik heb ruim 3 uur geleden online via de webshop een abonnement bij jullie afgesloten maar op het verkeerde toestel hoe dit gebeurd is ik heb geen idee .. Kan dit nog aangepast worde ? Met vriendelijke groet Jennifer welbie
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Wat bedoel je precies met op het verkeerde toestel? Heb je een verkeerd toestel besteld in de webshop of een fout nummer ingevoerd? We kunnen via het forum in je vraag geen ondersteuning bieden omdat dit een bestelling betreft (deze worden niet via het forum behandeld). Wat je zou kunnen doen is even via www.vodafone.nl/support/contact/ contact opnemen met de klantenservice. De status order lijn is pas vanaf maandag beschikbaar.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo jennroann-, hopelijk is het inmiddels opgelost. Zoals SamsungExpert al aangaf kunnen wij je hiermee helaas niet verder helpen. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic