Onin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement verlopen

Hoi Vodafone Crew,

Ik heb na lange tijd mijn Vodafone Account weer eens geopend en nu blijkt mijn abonnement sinds 4 januari 2013 verlopen te zijn.
 Ik heb mijn iPhone 4 sindsdien echter wel gebruikt. Hoe gaat dit in zijn werk? Is mijn abonnement nu automatisch met (tenminste) 1 maand verlengd, dus is mijn abonnement nu alsware verlengd tot 4 februari 2013?

En als ik nu over wil gaan op BloX, hoe kan ik dan mijn abonnement ''uitzetten''?

Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp,

Onin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Onin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hartelijk dank.

In dat geval zal ik inderdaad even een bezoek brengen aan de Vodafone winkel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Onin schreef:
Hoi Vodafone Crew,

Ik heb na lange tijd mijn Vodafone Account weer eens geopend en nu blijkt mijn abonnement sinds 4 januari 2013 verlopen te zijn.
Ik heb mijn iPhone 4 sindsdien echter wel gebruikt. Hoe gaat dit in zijn werk? Is mijn abonnement nu automatisch met (tenminste) 1 maand verlengd, dus is mijn abonnement nu alsware verlengd tot 4 februari 2013?

En als ik nu over wil gaan op BloX, hoe kan ik dan mijn abonnement ''uitzetten''?

Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp,

Onin
Hoi Onin, welkom op het Vodafone Forum. Het is zo dat als je niet verlengt voor het einde van je contract, dit contract blijft doorlopen en per maand opzegbaar is. Dus de oude voorwaarden blijven geldig. Ik kan je hier op het forum niet om gegevens vragen die nodig zijn om het een en ander voor je na te kijken. Ik adviseer je eens met de Vodafone klantenservice te bellen. Mijn collega kijkt de graag de mogelijkheden voor je na 🙂 Ook is het mogelijk om dit te regelen in de Vodafone winkel.
Onin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hartelijk dank.

In dat geval zal ik inderdaad even een bezoek brengen aan de Vodafone winkel.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Onin schreef:
Hartelijk dank.

In dat geval zal ik inderdaad even een bezoek brengen aan de Vodafone winkel.S

Succes, Mijn collega's helpen je graag verder :--)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic