melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes

Meer nieuws betreft JB 4.1.2 voor de Galaxy S2(I9100) en Note(N7000)

Hoi iedereen, zoals in de titel staat is er meer nieuws voor de mensen met een galaxy S2 en Galaxy Note 1

Zie deze link: 
http://www.youmobile.org/blogs/entry/Samsung-GALAXY-S2-and-GALAXY-Note-Jelly-Bean-4-1-2-updates-comi...

kortweg, de update naar 4.1.2 komt volgens dat bericht pas eind janauri, dus voor de mensen die deze telefoon's nog bezitten moeten dus even geduld hebben. ook is het zo dat Unbranded telefoons(dus zonder provider apps en software) eerst komt, daarna pas de branded telefoons(die providers aanpassen, dus extra apps en een eigen boot screen)

Bron: youmobile
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat nieuws zie ik inderdaad op veel plaatsen langskomen. Ik hoop voor de fans dat deze datum wel gehaald wordt, want hij is wel al een paar keer verschoven 😉

Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet zo van de update-woede ben. Ik wacht zelf meestal lekker een tijdje tot de bugs eruit zijn voor ik ga updaten. Ik ben bijvoorbeeld volgens mij nog een dik half jaar op 2.3.6 gebleven voor ik naar 4.0.x ging. Zijn er meer mensen die dat beleid aanhoude?
melvintje
topicstarter
Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Dit heb ik bij mijn S2 gedaan, heb toen even nog gewacht en geupdate naar 4.0.4, maar toen later weer ene custom rom geinstalleerd, vond ik toch wel fijner werken
M_Ozcetin

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik blijf ook rustig wachten totdat er een "vlekkenloze" officiele update komt.
Echter moet ik wel zeggen dat ik er graag naar uitkijk naar de 4.1

Wanneer kunne we de Vodafone branded versie eigenlijk verwachten??

Groeten
M.Ozcetin
Rvdstruijf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er stond voor de galasy Note 1 early january... Wanneer komt 4.1.2 dan voor de vodafone Galaxy Note I toestellen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic