tomklinge

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlenging Xperia Z

Beste vodafone service,
 
Ik heb vorige week bij jullie mijn abbonoment verlengt naar een bel+sms+web 100 met xperia z, athans dit was de bedoeling. Een paar dagen later heeft mijn broer ( op dezelfde naam ) ook zijn abonnement verlengt met een note 2.
 
Na een weekje wachten begon ik een beetje ongeduldig te worden, ook omdat mijn broer al een e-mail had gekregen dat zijn toestel verzonden was. Ik belde dus naar de klantenservice en zei dat ik een abonnement met een xperia Z had besteld, waarop beantwoord werd dat hij onderweg was naar het postkantoor.
 
De volgende dag heb ik weer gebeld en heb ik weer gevraagd waar mijn abonnement MET xperia Z bleef, er werd gezegd dat hij vandaag tussen 12 en 3 geleverd zou worden. Er lag om 2 uur inderdaad een pakketje bij de brievenbus maar niet met de xperia maar met de note!.
 
Dus gelijk nog een keer gebeld naar de klantenservice, zeggen ze dat de note al geleverd is maar ze niks kunnen vinden over een xperia Z ( wel een verlengd abonnement maar geen toestel )...
 
De enige oplossing was om de huidige bestelling te annuleren, wat 48 uur duurt, en vervolgens (dinsdag dus) naar de winkel te gaan of nog een keer online/telefonisch bestellen. Na dit incident ga ik dus liever even naar de winkel maar nu is mijn vraag welke papieren moet ik allemaal meenemen en moet mijn vader mee ( Op wiens naam het abonnement staat), of is mijn moeder ook goed.
 
Mvg
Tom 
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Tomklinge, allereerst welkom op het forum! Dit is natuurlijk erg vervelend en ongelukkig. Het is in dit geval inderdaad het beste om even langs de Vodafone winkel te gaan voor een nieuwe verlenging. De contractant dient hierbij aanwezig te zijn. Dus als het contract op naam van je vader staat dient hij mee te gaan. Wat hij dient mee te nemen is een geldig ID-bewijs en een bankpas. Succes!
tomklinge
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord, maar volgens de klantenservice op de telefoon duurt het 48 uur om de huidige verlenging te annuleren, Zou ik dan al maandag kunnen gaan of is het weekend daarin niet mee gerekend en kan het dus pas dinsdag ?
 
En weten jullie misschien waar ik kan zien of mijn foute bestelling nu wel echt geannuleerd wordt?
 
Dankuwel,
mvg tom
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Je kunt inderdaad 48 uur nadat je verlenging is geannuleerd opnieuw verlengen. Ik raad je aan hierover even contact op te nemen met onze klantenservice via 1201. Dan ga je in ieder geval niet voor niets naar de winkel.
tomklinge
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nogmaals bedankt voor het antwoord heb het nummer gebeld en werd heel goed geholpen, werd alleen wel weer andere tijd genoemd voor wanneer de bestelling zou worden geannuleerd maar kan nog altijd online bestellen of vrijdag naar een winkel gaan, bedankt!
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Graag gedaan, tomklinge🙂


Heb je al verder rondgekeken op het Forum? Wat is je eerste indruk?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic