Raymond hoek

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen lukt niet

Al sinds 6 februari bezig om een abonnemet verlengt te krijgen en afgelopen vrijdag telefonisch ilt weer door moeten geven nadat dit gebeurt is zou allees weer moeten lukken en bestelling in orde moeten zijn,wat blijkt nieuwe order blijft weer hangen en nu nog steeds geen bevestiging van de order !!,vodafone wanneer gaan jullie dit eens oplossen ik heb al meerdere malen/uren aan de telefoon gehangen en tot nu toe nog geen oplossing

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Raymond hoek
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Na wederom telefonisch contact weer een order die blijft hangen en mij het advies gegeven het online nogmaals te proberen om dat dit kon ,maar zoals al heel de week ook deze order blijft hangen,aangeven alle orders met betrekking tot verlenging te cancelen 

bij deze stap ik over naar een andere provider ,heb vodafone nog de kans gegeven dit vandaag op te lossen maar ga hier niet van uit

@Louis jij in iedergeval bedankt voor je snelle reactie

mvg Raymond

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Raymond hoek 
Welkom op de Community! 

Ik begrijp uit je bericht dat het maar niet wilt lukken om een verlenging aan te vragen bij ons en dat hier het een en ander mee mis gaat. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je er ondertussen klaar mee bent.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.

Het kan helaas voorkomen dat de inkomen- lastentoets afgewezen wordt. Dit kan komen doordat er gegevens ontbreken of omdat de aangevraagde lening voor je toestel niet goedgekeurd is. 
Je geeft aan dat de order nu vast hangt en dat je geen bevestiging ontvangen hebt.

Ik kijk graag met je mee hiervoor of ik hierin iets kan betekenen voor je.

Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Mobiel- en ordernummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Ik hoor graag van je! 




Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Raymond hoek
Ik heb gelijk het systeem waarin ik bestellingen kan opzoeken erbij gepakt. 
Helaas zie ik geen orders voorbij komen. Het kan zijn dat deze orders nog niet zichtbaar zijn voor ons.
In dit geval ben ik bang, dat je het beste hierover kunt bellen met 0800-0560.

Doordat ik de order (nog) niet kan zien, moet ik je doorverwijzen.
Kun je mij laten weten, hoe dit afloopt? Mijn excuses voor het ongemak! 

Raymond hoek
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dit probleem doet zich al voor sinds 6 februari en heb hier ook al meerdere malen contact voor gehad en tevergeefs ,ook na het telefonisch een ilt rn orderbevestiging,ik geef het op en ga hier ook biet meer voor bellen ,het enige wat ii nu nog kan doen is nogmaals mijn abonnement verlengen in de vodafone app wat nu wel weer mogelijk is maar ben bang dat ik dan met nog meer ellende komt te zitten ,dus dit betekend als vodafone mij deze week niet terug belt met een oplossing dat ik einde contract over stap hoe vervelend dit ook is omdat ik nu van het kastje naar de muur word gestuurd

mvg Raymond

Raymond hoek
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Als vodafone contact opneemt met de oplossing laat ik het weten en anders dien ik mijn. Contract uit en kijk ik verder alvast bedankt voor de moeite

mvg Raymond

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat begrijp ik helemaal @Raymond hoek

Raymond hoek
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Na wederom telefonisch contact weer een order die blijft hangen en mij het advies gegeven het online nogmaals te proberen om dat dit kon ,maar zoals al heel de week ook deze order blijft hangen,aangeven alle orders met betrekking tot verlenging te cancelen 

bij deze stap ik over naar een andere provider ,heb vodafone nog de kans gegeven dit vandaag op te lossen maar ga hier niet van uit

@Louis jij in iedergeval bedankt voor je snelle reactie

mvg Raymond

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Jammer om te lezen maar wel begrijpelijk @Raymond hoek!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic