kevvies
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toestel aflossen

Goedemiddag,

Graag wil ik mijn overige toestel kosten afbetalen. Via jullie website werd ik verwezen naar een email link om jullie hierover te mailen. Deze link werkt echter niet. Graag ontvang ik van jullie het juiste email adres waardoor ik alsnog de opgegeven stappen kan ondernemen om mijn toestel af te betalen.

Met vriendelijke groet,

Kevin van der Stek 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8611Reacties
  • 2795Oplossingen
  • 1770Likes

Hoi @kevvies 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan bij Vodafone natuurlijk je toestel in 1x afbetalen. Wat mooi dat je het laatste deel van je toestel in 1x wilt afbetalen. Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag van je toestel
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

 

Mocht je het toestel willen afkopen, dat kan. De moderatoren kunnen je verzoeken om een prive bericht te sturen met informatie over het nummer etc. 
 

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

 

Ik denk dat je hiermee wel uit de voeten kan komen. Voor meer info over toestelleningen, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8611Reacties
  • 2795Oplossingen
  • 1770Likes

Hoi @kevvies 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan bij Vodafone natuurlijk je toestel in 1x afbetalen. Wat mooi dat je het laatste deel van je toestel in 1x wilt afbetalen. Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:

  1. Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
  2. Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag van je toestel
  3. Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
  4. Je betaalt het resterende bedrag
  5. We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
  6. Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

 

Mocht je het toestel willen afkopen, dat kan. De moderatoren kunnen je verzoeken om een prive bericht te sturen met informatie over het nummer etc. 
 

Goed om te weten

  • Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan

 

Ik denk dat je hiermee wel uit de voeten kan komen. Voor meer info over toestelleningen, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Bekijk in context

kevvies
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Energieboy, 

Helaas, deze link opent nog steeds niet. Graag ontvang ik per bericht het email adres en niet via een link.

Met vriendelijke groet,

Kevin

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8611Reacties
  • 2795Oplossingen
  • 1770Likes

Het mail adres moet openen in je mail programma.
Het mail adres is: bkrvf@vodafoneziggo.com

 

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10264Reacties
  • 1459Oplossingen
  • 1728Likes

Mocht het niet lukken @kevvies, vul dan de gegevens in je profiel aan.
Dan vraag ik dit voor je aan.  Ik hoor dan ook graag of het gelukt is. 

pwakefield
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven VF I have also emailed bkrvf@vodafoneziggo.com I have three devices to pay off, I am still waiting for a response, can you ask them to respond asap?

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10264Reacties
  • 1459Oplossingen
  • 1728Likes

Unfortunately I don't have the option to speed this up.
When did you send an email to us @pwakefield

 

The only thing I can do, is request it via here for you to pay for the devices.

If you wish, I would like to hear via a private message (click on my name and then click on send message) which mobile numbers are involved.

In addition, I also need the following information:
- First and last name
- Address and zip code
- Date of birth
- Last 4 digits of your bank account number.

 

Uitgelicht topic

Data delen met Red Together

Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...

Geplaatst in Tips van Vodafone