Hallo,
Hieronder mijn problemen.
- Zaterdag 16 Januari sim only abonnement verlengd (essential naar 1 jaar unlimited + toestel s20 + nieuwe simkaart)
- Zou meteen de 16e ingaan, maar tot nog toe, de 21e, niet gebeurd
- Dinsdag 19 Januari toestel + simkaart ontvangen
- Nieuwe simkaart stond niet op vodafone.nl/simkaart, kon dus niet activeren
- Ook onder 'Producten' stond nog steeds mijn oude (en dus helaas nog huidige) abonnement
- Proberen te activeren via 0800-1258 -> robot zei dat t gelukt was, maar was niet waar, ook niet na enkele uren
- Gebeld met support, werknemer vertelde me (na half uur in wachtrij) dat mijn order was misgegaan, en hij ging handmatig verlengen en de nieuwe simkaart koppelen. Zou moeten werken na ophangen, en nieuwe toestel uit/aan zetten -> niet gelukt
- Weer gebeld met support, na half uur wachtrij werknemer die vertelde dat ik bij verkeerde was uitgekomen, en me doorgeschakeld naar producten en diensten
- Na half uur wachtrij een werknemer die zei dat mijn nieuwe abonnement en simkaart de volgende dag, dus de 21e, actief zouden zijn -> niet gelukt
- Help aub, het is de 21e en ik wil graag mijn nieuwe telefoon + nieuwe simkaart + nieuwe abonnement/bundel kunnen gaan gebruiken. Wil niet weer uren in wachtrij zonder resultaat, dus probeer het even zo
Groet,
G.