Hoi
Dimpple Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Rechtsbijstand bellen en vragen heeft denk ik niet zoveel zin. Je hebt nu eenmaal je contract aangepast en dan gelden er weer nieuwe regels. Het is daarom altijd slim om eerst te kijken hoe je abonnement loopt en of je daar kortingen op krijgt. Want als je deze dan zelf aanpast dan kan die nog wel eens veranderen.
Aangezien dit een Community is waar klanten elkaar helpen is deze vraag niet door een klant te beantwoorden. Mijn advies is dan ook om contact op te nemen met de klantenservice via een privé berichtje te sturen naar
Facebook en/of
Twitter. Deze mensen kunnen zien wat je afspraken waren voor het aanpassen van je huidige contract. Omdat dit in het systeem bekeken moet worden kunnen wij klanten dit natuurlijk niet.
Het zijn een beetje vreemde dagen de komende tijd dus het kan zijn dat het iets langer duurt voor je er antwoord op krijgt maar Vodafone doet natuurlijk z'n best om alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Bellen heeft vandaag geen zin, die zijn toch gesloten maar je kan het nog wel proberen via een
chat te starten, mocht er iemand aanwezig zijn.
Succes in ieder geval en ik hoop dat je er samen met Vodafone uit komt.
Natuurlijk namens mij alvast een geweldig 2019 toegewenst
🙂