Izimo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement telefonisch verlengd, maar gegevens kloppen niet

Beste Vodafone,

Ben al een hele tijd klant, gister abbonement verlengd via telefoon, omdat het adres nog op mijn ouderlijk huis staat dit laten aanpassen, maar het huisnr klopt niet!

Ook heb ik gekozen voor de smartphonedeal, omdat het toestel dat ik wil nog niet in de winkel ligt (Sony Xperia X Perfomance) en 1 jaar sim only, dit is nu 2 jaar geworden. Graag wil ik dit laten aanpassen!

Vind het trouwens raar dat er niet per mail gereageerd kan worden, want bellen werkt voor mij niet. Chat is ook nooit beschikbaar, vandaar via het forum.

Mvg
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat schiet niet op
Vanuit hier kunnen wij namelijk niet in de systemen. Dit heeft te maken met het feit dat hier ook andere forum gebruikers kunnen reageren. Dit dient echt te gaan via de klantenservice via 0800-0560
Je kunt het wel aankaarten via Facebook of Twitter.

Izimo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@-Steven

Gister kwam ik wel op de chat, maar werd er gewoon niet gereageerd. Hoe werkt dat dan? De medewerker heette Tim
Anonymous
Niet van toepassing
Kan zijn dat er een storing was of iets mis ging
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic zal binnenkort worden gesloten.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic