Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,320Oplossingen
  • 1,791Discussies
  • 84.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

My Vodafone zakelijk - Een korte handleiding Alleen-lezen Onopgelost

deze informatie is verouderd en daarom gearchiveerd. Lees meer (Markeren om te lezen)My Vodafone zakelijk biedt sinds kort meer mogelijkheden. Je kunt er alles inzien met betrekking tot je aansluiting...

Nieuw toesyel Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone ik heb diverse.malen contact gehad om te vragen mijn abonnement vervroegd te verlengen aangezien mijn toestel al een tijd kapot is, ik zit er over na te denken om naar een andere provid...

Aanvragen Netflix Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik wou graag netflix aanvragen maar ik zag dat ie niet tussen mijn 'offers' staat terwijl Napster and Tv anywhere dr wel tussen staan.Heb al eerder proefabo gehad van Netflix, Napster en Vid...

My vodafone Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond, zit met een klein probleempje. In my vodafone app wil ik mijn data inzien, elke keer krijg ik de melding:OEPS ER IS IETS FOUT GEGAAN PROBEER HET LATER NOG EENS (2).Iemand hier mee bekend?...

privenumners Alleen-lezen Onopgelost

De laatste week heb ik ontdekt dat als er een privenumner mij belt mijn telefoon niet overgaat. De niet storen modus staat niet aan en heb ook niets geblokkeerd. Soms is het wel handig maar wil ook we...

Acer Z520 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Iedereen, Probleempje met het Vodafone internet op deze telefoon.De APN oplossingen van Google en Vodafone geprobeerd, helaas niks...de nieuwe APN wordt niet bewaard.:@Wie kan helpen met deze kw...

Maximale pukcode invoer Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter heeft een gratis prepaid simkaartje van vodafone, die zij nu ongeveer een jaar gebruikte in haar oude htc telefoon. Nu heeft die telefoon de geest gegeven, dus heeft ze een iphone overgek...

Gear VR brillen binnen Alleen-lezen Onopgelost

we hebben eindelijk onze 2 Gear VR brillen gekregen waar we recht op hadden.na diverse pogingen bij Vodafone (mailen en bellen) hebben zij mij keihard laten vallen en deklantvriendelijkheid liet ter w...

edbe door Gedreven Liefhebber

Nieuw: Vodafone YOU Monthly Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/qp2tlVodafone YOU klanten kunnen vanaf vandaag ook gebruik maken van YOU Monthly! Met YOU Monthly kun je jouw YOU bundel maandelijks laten activeren en betalen via automatische incas...

Marc door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen