Agnes1955

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement sinds juli maar nog geen facturen ontvangen

Heb sinds 3 juli een abonnement afgesloten en het probleem is dat ik nog geen rekening gezien heb van jullie . Al diversen malen contact gehad met vodafone en klantenservice en niemand kan mij helpen. Er schijnt een fout in het systeem te zitten bij Vodafone en daar komen ze maar niet achter. Zou heel graag willen dat het nu eens opgelost wordt. Misschien mensen in het forum die hier ook mee te maken hebben gehad

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Agnes1955,

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens. Cecillia is niet elke dag op het forum aanwezig, vandaar dat een reactie even op zich liet wachten. Ik zie in jouw gegevens dat je ondertussen contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft een case hiervoor aangemaakt. Het referentienummer daarvan is: 9818140. Laten we even afwachten wat hieruit komt. Zodra jouw case is afgehandeld, krijg je vanzelf bericht hierover. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Agnes1955 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is vervelend. Mooi als je geen rekening krijgt, maar straks zeggen ze dat je alles in 1x moet betalen en dan is het minder mooi. Goed dat je aan de bel trekt en ik hoop dat Vodafone je kan helpen via de community. 

Elke dag, behalve in het weekend, komen er Vodafone medewerkers online en kunnen met je mee kijken wat er aan de hand is. Zou je bij profielinstellingen alle gegevens in willen vullen. Dan kunnen ze voor je kijken en helpen met een antwoord. 

Succes in ieder geval! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Agnes1955 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je klant bij ons bent geworden! Frapant is wel dat je tot op de dag van vandaag nog geen enkele rekening hebt gezien. Ik ben dan ook blij dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt, want je wilt straks natuurlijk niet voor onaangename verrassingen komen te staan. Helaas kon ik geen kijkje achter de schermen nemen, omdat je geen gegevens heb ingevuld bij je Community profiel. Wil je deze aanvullen en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan duik ik er in!

Agnes1955
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cecile van Vodafone inmiddels,gedaan

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Agnes1955,

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens. Cecillia is niet elke dag op het forum aanwezig, vandaar dat een reactie even op zich liet wachten. Ik zie in jouw gegevens dat je ondertussen contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft een case hiervoor aangemaakt. Het referentienummer daarvan is: 9818140. Laten we even afwachten wat hieruit komt. Zodra jouw case is afgehandeld, krijg je vanzelf bericht hierover. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic